loading...
خبر ورزشی فوتبال
مدیر بازدید : 29 جمعه 29 مرداد 1395 نظرات (0)

خبرگزاری تسنیم - جهانبخش: آرزو می‌کنم در سال ۹۳ نیجریه را ...

جهانبخش: آرزو می‌کنم در سال ۹۳ نیجریه را ۲ بر یک ببریم . شناسه خبر: 313560 سرویس: ورزشی .

واکنش جهانبخش به پیشنهاد منچستریونایتد و آژاکس

... خطر سقوط را حس می‌کنیم. 2 هفته در ... جهانبخش: آرزو می‌کنم در سال ۹۳ نیجریه را ۲ بر یک ببریم

www.aftabir.com

www.aftabir.com

پست اینستاگرام احساسی خدیرا در رابطه با پوگبا | …

من برای تو بهترین موفقیت ها را آرزو می کنم و ... مان لذت ببریم. ... اختلاف بر سر ...

تاپیک هواداران تیم ملی ایران | افتخار پارس [آرشيو ...

بنابراین شکست 2 بر 0 و یا 2 بر 1 برابر نیجریه ... و ارزو هستش ... این شیوه را اتخاذ می کنم که ...

تعریف جالب کی‌روش از مورینیو

, تعریف جالب کی‌روش از مورینیو ... لباس جواد خیابانی سوژه جدید شوخی ها در فضای مجازی + تصاویر

جام جهانی 2014 برزیل - فقط پرسپولیس و رئال مادرید

پس از تساوی بدون گل ایران مقابل نیجریه و شکست یک بر صفر ... خدا را شکر می‌کنم که ... را ببریم ...

تصاویری از رختکن تیم ملی ایران قبل از بازی با نیجریه

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در ورزشگاه آرنا کوریتیبا که ...

تو - makarooni.rozblog.com

اینجا | ورزش 11

ورزش 11، پایگاه تخصصی فوتبال. پایگاه تخصصی فوتبال. ورود

90tv.ir | وبسایت رسمی برنامه ۹۰ - بیژن ذوالفقارنسب: …

این بازی مرگ و زندگی است و آرزو می کنم ... را ببریم که دارای برنامه ریزی درست بر روی ...

خبرافلاك - khabaraflak.ir

... با نتیجه 2 بر 1 به ... با نیجریه ... این لباس را بر تن می‌کنم. او آرزو دارد روزی ...

جام جهانی 2014 [بایگانی] - بزرگترین سایت و انجمن …

  • 250 POSTS
  • FIRST POST: 12/6/2013

7/2/2014 · بازم آرزو میکنم ... دیدار با نتیجه 4 بر یک به سود نیجریه به ... بوسنی این تیم را 3 بر 2 ...

تیم ملی ایران - فقط پرسپولیس و رئال مادرید

از سوی دیگر در نیمه اول آرژانتین موفق شده نیجریه را دو بر ... را می‌‌کنم ... را ببریم و نیجریه ...

اقتصاد مرند-اقتصادی،اجتماعی وعلمی

بازی های تراکتور را دنبال می کنم. ... با یک گل بازي را ببریم. ... 27 با نتیجه 2 بر 1 مقابل ...

تاپیک ویژه بازیکنان و مربیان ایرانی شاغل در خارج از …

... در اینکه علیرضا جهانبخش عملکرد فوق العاده ای ... عکس اصلی خود را به مهاجم ایرانی اش ...

واکنش‌ سرمربیان و بزرگان فوتبال جهان به …

فکر می کنم ما با نیجریه برای دستیابی ... از این موقعیت لذت ببریم. ... مردم بر آورده کنن ...

چه انی در تلویزیون ره صد ساله رفتند آکا

... به مصاف عمان رفتند و موفق شدند میهمان خود را 2 بر ... جهانبخش ، وحید ... را به پایان ببریم.

modsa.rozblog.com - مرکز تخصصی مد و مدل

خبرافلاك - khabaraflak.ir

... تمام وقتش را بر روی ... تلاشم را می‌کنم که مثمر ... و نیجریه را ببرد و با ...

همگام با جام جهاني [بایگانی] - صفحه 2 - سایت و …

... حالت شما تصویری را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و تصویرها بر روی لینک ... 1 [2] 3 4 5 ...

فوتبال ملی ایران [آرشيو] - Page 2 - P30World Forums ...

... 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9. farshidshd. 20-11-2013, 13:16. میگم یه سوال : نمیشه واسه ادامه این مسابقات تشریفاتی و مضخرف ...

ویدیو ورزش 3 | بوسنی ۰-۲ مصر

1. 1. بوسني هم باخت بازي هاي دوستانه نتيجه مهم ...

علی کریمی تا پایان فصل تراکتور می ماند/جدایی …

هلال احمر در هفته اول 5 بر 1 مغلوب ... فرد را تکذیب می‌کنم/پول ... بازی را ببریم اما ...

هر آنچه در برنامه دیشب نود گذشت :: ورزش 3

... این بازیکنان را در 2 سال گذشته ... دارند آرزو می کنم. ... بیک زاده، جهانبخش، تیموریان ...

زندگينامه يك ديوانه

باز هم خدا رو شکر می کنم. ... به آلمان را گرفته ایم... اگر ببریم ... آرزو میکنم با نیجریه مساوی ...

کانون هواداران سردار ازمون

تیم ملی هر کاری می کند، تاکید می کنم این تعداد اندک بر ... را می کنم ... را زیر سوال ببریم.

چرا دیگر مثل علی دایی نداریم؟

... ادامه دهد محرومیتش را بیشتر ... خداحافظی از فوتبال بر عهده ... برای صعود فکر می کنم

و - sabi-soong.rozblog.com

از همه ی نخبگان اندیمشک نیز دعوت می کنم ما را در ... ‎1- آياتي كه بر اختصاص ... امروز آرزو ...

الف - کاش کمی نترس باشیم - alef.ir

... دفاع مطلق نیجریه را در ... آرزو می کنم که ما ... بنا بر سلیقه خودش ظاهر خود را آراسته ...

Site not found! - salad-kahoo.rozblog.com

پناهیان: راه‌های 3گانه برای بهرۀ بیشتر از …

... از این ماه ببریم. ... را مطالعه می‌کنم، حتی اگر یک ... ماه، ما را بر خواندن ...

ایران به آرژانتین به اضافه داور باخت - سایت خبری …

کاش مثل بازی نیجریه نباشه که ... 1372 امین منفی رو تقدیمت می کنم تا دستت ... 3 بر 0 بازی را برده ...

تراکتورسازی - آخرین و جدیدترین اخبار و تحلیل های …

تحقق این آرزو را می ... این کار را نکرد. فکر می‌کنم که ... برتر را با شکست 2 بر یک ...

فوتبالی‌ترین | خلاصه بازی آرژانتین و ایران

← نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۴۹ ) ...

پا را زیبا ایران on Instagram - mulpix.com

را; زیبا; ایران ...

من و استقلال ( هوادار مهران مدیری) وبلاگ 24

*سامان گوران با تقلید عادل فردوسی پور لبخند را بر لبان ... آرزو دارم در ... تلاشم را می کنم اما ...

تاپیک ویژه بازیکنان و مربیان ایرانی شاغل در خارج از …

... شد گل سه امتیازی تیمش را به ثمر برساند؛ گلی که می‌تواند فولام را در رقابت‌های لیگ برتر ...

ورزش - فردای لرستان

... داده‌‌اند، هدیه می‌کنم. ... توانستیم بازی را ببریم ... شد با نتیجه 2 بر یک تیم ...

برنامه بازی‌های ایران در مقدماتی جام‌جهانی 2018

... ملی رونگاه می کنم بعدشم ... نتونستیم ببریم تازشم بعد از ... جهانبخش رو عشقه.با ...

به - sib94.cofeblog.ir

پسر او با هول و هراس به سمت اتاق مادرش میرود و مادرش را بر ... ببریم ... قدس ما را 2 ... نیجریه را ...

موزال دانلود|دانلود فیلم|دانلود سریال|دانلود …

6_انفجار در شمال نیجریه ... همه انتظار، بغض می کنم ... هدایت لاتزیو را بر عهده گیرد، که وی ...

همگام با جام جهاني [بایگانی] - سایت و انجمن …

... گیری می‌کنم. ... جهانبخش و دژاگه را در بین ... که 2 بر یک استقلال را در ...

زخمی شدن پای قناری رو چگونه برطرفش کنم

... سپاسگزاری می‌کنم. ... قطرات اشك را بر روی گونه ... میدهد بر باد; آیا جهانبخش محبی ...

استقلال - آخرین و جدیدترین اخبار و تحلیل های …

تحقق این آرزو را می ... سخت ترین کارها را تحمل می کنم ... استقلال دیدار رفت را 2 بر یک در ...

میزگرد تیم ملی ایران [بایگانی] - صفحه 4 - …

... شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی ... 1 2 3 [4] 5. VaHiD BaGgIo. 9th June, 2014 ...

اخبار خوزستان

... معاون صنایع دستی همزمان دو معاونت مالی و اداری و سرمایه گزاری را بر ... نوجوان نیجریه ...

ساعات تربیت بدنی در ابت را چگونه بگذرانیم

حس می کنم به ... صدا را کنترل می‌کنیم. مغز بر اساس ... را از بین ببریم، می ...

خوش آمدید - nazblog.cofeblog.ir

بي تو اما به چه حالي من از آن کوچه گذشتم 1 . روزنوشت - بی تو اما به چه حالی من از آن کوچه گذشتم ...

شادگان ابتکار - اخبار ورزشی

او در سال هایی که پیراهن تیم ملی را بر تن داشت ... فکر می کنم ما با نیجریه برای ... آرزو (1), بیمه (1

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 284
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 59
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 58
  • بازدید سال : 5,021
  • بازدید کلی : 16,343