loading...
خبر ورزشی فوتبال
مدیر بازدید : 28 یکشنبه 31 مرداد 1395 نظرات (0)

برای رفتن جباری، رحمتی و عقیلی گریهنمی‌کنم

سایر ورزش ها; باشگاه استقلال; باشگاه پرسپولیس; لیگ های اروپا; لیگ های ایران; بازی های ملی

کی‌روش: پیشنهاد تمدید قرارداد شایعه است/ برای رفتن جباری ...

کی‌روش: پیشنهاد تمدید قرارداد شایعه است/ برای رفتن جباری، رحمتی و عقیلی گریهنمی‌کنم

کی‌روش: پیشنهاد تمدید قرارداد شایعه است/ از رفتن جباری ...

تصاویر/ نابغه های ورزش جهان در المپیک 2016; 9 بیماری عجیب و ترسناک در جهان +تصویـر; مدیر مسئول ...

برای رفتن جباری، رحمتی و عقیلی گریهنمی‌کنم/ چه …

... ‌های آسیا عنوان شده، تاکید کرد تاکنون از سوی هیچ فردی پیشنهادی برای تمدید قراردادش ...

www.mashreghnews.ir

... ایران که صحبت‌هایی در مورد توافق نکردنش با فدراسیون فوتبال ایران برای جام ملت‌های ...

ورزشی

کارلوس کی‌روش با بیان این که برای ... شایعه است/ برای رفتن جباری، رحمتی و عقیلی گریهنمی‌کنم .

جواد خیابانی در خندوانه گریه کرد - 17

انتقاد شدید جلالی از برخورد کی‌روش/ باید برای ... فکر نمی کنم ... بابات کی روش گریه ...

اخبار فوتبال » به استقلال برنمی گردم چون خیلی …

... خیلی کارها را نمی کنم. ... کی روش از من درخواست ... واقعا حیفکه با رفتن جباری ...

کی‌روش: من به همراه بازیکنانم قصد توجیه کردن …

ParsFootball | پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران ...

... حرکتی که کی‌روش مقابل مربی کره ... برای اوین رفتن هم زودتر از ... فکر نمی‌کنم شرایطی ...

روایت تکان‌دهنده یک استقلالی| شب‌ها گریه می‌کردم

با همان تیم باعث رفتن علی ... فکر نمی‌کنم ... 3/000/000/000 میلیارد برای ساکت کردن کی روش ...

کی‌روش: پیشنهاد تمدید قرارداد شایعه است - بینانیوز

کی‌روش: پیشنهاد ... جباری تمایلی برای بازی در جام ... از رفتن آنها گریه کنیم و یا بخندیم که من ...

مصاحبه خواندنی کی روش با بی بی سی

... و از هدفش برای حضور ... کی روش از شرایط ایران ... فراموش نمی کنم اما وقتش شده ...

اخبار ورزشی روز دوشنبه - امیر خسروجردی - خبرنامه …

... استقلال تهران یک به صفر مغلوب شد و با این نتیجه، بهترین موقعیت برای کسب عنوان قهرمانی ...

افشاگری نکونام از خداحافظی کروش در رختکن تیم …

یک لحظه صدای گریه همه بچه ها ... شما نمی کنم; ... روشنه با کی روش میریم روسیه و برای بار ...

جام نیوز :: JamNews - این بازیکن را نمی خواستیم برای

... وقتی بازیکن خارجی قرار نیست برای ... فکر نمی کنم کنار رفتن سه ... مجتبی جباری ...

نعمتی: گریه کردم چون به مدال المپیک فکر می‌کردم/ …

... گریه کردم چون به مدال المپیک فکر می‌کردم/ دیگر در المپیک شرکت نمی‌کنم. ... هم مثل کی‌روش ...

مربیان بعد از بازی‌های لیگ برتر چه گفتند؟

کرانچار در مورد برنامه‌های کارلوس کی روش و ... وقت برای اردو رفتن ... با دلم برای او گریه ...

سرمربی جدید جباری و منتظری امروز وارد دوحه می‌شود

سرمربی جدید جباری و منتظری امروز وارد دوحه ... آخرین تلاش های پرسپولیس برای جذب شجاع به کجا ...

فوتبال= استقلال =فرهادمجیدی - Blogfa

... گیریم اما فکر نمی‌کنم که کار ... با کی‌روش برای سفر ... با جباری برای جلسه با من ...

کارلوس کی روش بعد از بازی ایران-عمان چه گفت؟ - آکا

... برای رفتن به ... خودم را تکرار نمی کنم ... کارلوس کی روش بعد از پایان دیدار تیم ملی ...

گفتگو با مریم قاسمی؛ دختری که 17 سال کنار …

آن لحظه بود که صدای گریه آرامش ... همیشه می گفت من اصلا به مرگ فکر نمی کنم. ... تسلیت کی‌روش ...

می خواستم داور استرالیایی را بزنم/ درباره عکس …

اخبار اخبار ورزشیمی خواستم داور استرالیایی را بزنم/ درباره عکس سلفی به ما تذکراتی داده شد

جام نیوز :: JamNews - نظرتان در مورد جباري و اخراجش از ...

از کی روش یاد ... داخل یک کاسه است رفتن جباری از استقلال فقط ... برای جباری ...

پایگاه هواداران استقلال

در خصوص برنامه‌های کی‌روش و ... فکر نمی‌کنم به ... در یک روز پنجشنبه جباری برای مذاکره ...

پایان کار کوسه آبهای آرام با طلای 23/ گریه خانوادگی …

روزنامه ایران ورزشی | شماره :5295 | تاریخ 1394/11/21

کی‌روش پول بسیار زیادی از ... برای اوین رفتن هم زودتر از موعد مقرر ... از این کارها نمی‌کنم.

فن خال شیوه خرید بازیکن توسط منچستر یونایتد را …

حامد جبّاری 05/17 ... من پول را خرج نمی‌کنم. ... قابل باوری بالا خواهد بود و برای خود بازیکن نیز ...

آبان 1390 - Mini Tajiha ܓܨ

... کرد شخصی مثل کی‌روش برای بازی با ... فکر نمی‌کنم ویسی ... و گریه ام گرفت.حجازی ...

پسر آبی - استقلال

من هم این مسئله را به طور 100 درصد تأیید نمی‌کنم ... کی‌روش اعلام کرد از رفتن ... برای کی‌روش ...

از گدایی از احمدی نژاد تا کتک کاری با رحیمی

کی‌روش پول بسیار زیادی از ... برای اوین رفتن هم زودتر از موعد مقرر ... از این کارها نمی‌کنم.

90

سوپر بمب رویانیان برای ... ‌ از فردا تمرین نمی‌کنم ... سلام بر عادل فردوسی پور وکارلوس کی روش ...

این بازیکن را نمی خواستیم برای چه جذب استقلال شد؟!

این بازیکن را نمی خواستیم برای چه جذب استقلال شد؟! زمان دریافت خبر : جمعه 21 خرداد 1395 ساعت 11:53.

ستاره ها - بنا: کی‌روش برای زمین و زمان تعیین …

بنا: کی‌روش برای زمین و زمان تعیین تکلیف می‌کند اما من حق ندارم کمبودها را ...

حواشی برنامه 90؛ کفاشیان رأی شیث و نصرتی را اعلام …

هزاران نفر برای استقبال از تیم ملی پرتغال در ... ستاره‌هایی که رفتن‌شان به سود تیم شد ...

پرسپولیس باکلاس - تیم ملی ایران

در پایان نشست سرمربی تیم ملی خبرنگاران حاضر در این نشست برای کی‌روش ... نمی‌کنم ... برای گریه ...

ده خیا: اتلتیکو مادرید شایسته تر از رئال مادرید برای ...

طرفداری- داوید ده خیا، دروازه بان باشگاه منچستریونایتد و تیم ملی اسپانیا دیروز با خبر بزرگی ...

نارنج‌های صحن زینبیه به روایت یک جانباز مدافع حرم | …

اما زمانی که سردار جباری من و امیرحسین ... فکر نمی کنم دیگر چیزی در ... درخواست کی‌روش برای ...

ستاره جدید استقلال: مگر دیوانه ام برای رونالدو …

بختیار رحمانی: مگر دیوانه ام برای رونالدو کامنت بگذارم «کریس چاکرم! ...

عشق ابدی به استقلال

... بهانه جویی نمی کنم، چرا که ... اصلی کی‌روش برای ... سرمربی تیم برای رفتن من ...

فوتبال=استقلال=فرهادمجیدی

... گیریم اما فکر نمی‌کنم که کار ... با کی‌روش برای سفر ... برای جباری لفظ عذرخواهی ...

گزارش روز/ از سیر تا پیاز اختلافات رحمتی و کی‌روش :: …

گواردیولا اینطوری مورینیو را عصبانی کرد

... من مورينيو را دوست دارم اما از نظر سبک بازی فکر نمی‌کنم ... کی روش اجرای ... جباری برای ...

الف - فرزاد مجیدی «آلبرتینی» شد!

* هواداران با طعنه به سرمربی تیم ملی از کارلوس کی‌روش می‌خواستند مدد جباری ... خبر خوش برای ...

اخبار نقل و انتقالات فوتبال ایران و اروپا - مطالب …

کی روش با من تماس ... ماجرای مشت جباری که منجر به رفتن امیری به ... کی‌روش می‌خواهید برای ما ...

فوتبال ملی ایران [آرشيو] - P30World Forums - انجمن های ...

  • 250 POSTS
  • FIRST POST: 11/7/2013

11/7/2013 · ولی خوب به قول یکی صعود به جام جهانی مثل رفتن ... نمی‌کنم، بلکه ... کی‌روش برای جام ...

استقلال

... برای رفتن روی ... کی‌روش برای انتخاب ... فکر نمی کنم.برای من مهم ...

مصاحبه های استقلالی - .: هواداران دو آتیشه ی استقلال

... ام را برای رفتن به تیم های ... را فراموش نمی کنم.فکر می کنم ... کی‌روش در هر بازی ...

جايي براي شادي تو!!! jojotinko - بيوگرافي بازيكنان …

بیوگرافی کارلوس کی روش ... (مردکه گریه ... تا حالا به حضور در سینما فکر نکردم، فکر نمی‌کنم ...

نامه بسیار زیبای فرهاد مجیدی به هواداران استقلال : …

... بزرگش کارلوس کی روش، تلاش بازیکنان و ... برای پر کردن سالن ... نمی کنم، استارت ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 284
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 45
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 100
  • باردید دیروز : 59
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 100
  • بازدید ماه : 100
  • بازدید سال : 5,063
  • بازدید کلی : 16,385