loading...
خبر ورزشی فوتبال
مدیر بازدید : 40 یکشنبه 31 مرداد 1395 نظرات (0)

اولیویرا: مربی‌ام نه جادوگر - ایسنا

اولیویرا: مربی‌ام نه ...

ایسنا - اولیویرا: مربی‌ام نه جادوگر

اولیویرا: مربی‌ام نه جادوگر سرویس : ... باید بدانیم که مربی آمده است و نه جادوگر.

اولیویرا: مربی‌ام نه جادوگر

... مربی‌ام نه جادوگر ... به گزارش ایسنا، تونی اولیویرا در نشست خبری قبل از بازی با تیم ...

ایسنا - اولیویرا: مربی‌ام نه جادوگر

اولیویرا: مربی‌ام نه جادوگر عکس: روح‌اله ...

اولیویرا: من مربی‌ام نه جادوگر

... من مربی‌ام نه جادوگر ... اولیویرا درباره دیدار گذشته‌شان مقابل العین امارات در سری ...

اولیویرا: من مربی‌ام نه جادوگر

... من مربی‌ام نه جادوگر ... اولیویرا درباره دیدار گذشته‌شان مقابل العین امارات در سری ...

برچسب ها - جواد کاظمیان - asriran.com

رسول خطیبی وحامد کاویانپور تیم 2004 آتن ایمان مبعلی جواد... کاظمیان محرم نوید کیا آرش برهانی و ...

ویکی‌پدیا در جست‌وجوی صداها

اولیویرا: مربی‌ام نه جادوگر ; پیشنهاد نوروزی برترین‌ها: ايلام "پايان‌نامه"، "مرهم" و "ورود ...

فوتبال 7

... که آن موقع از او پرسیدم که آیا فکر می کند که بوندسلیگایی شود یا نه ... مربی‌ام ... جادوگر ...

فوتبال 7

... بود اما نه شکست را به ... ویرا د اولیویرا، تیم ... مربی‌ام حرف بزنم اما ...

آبی‌ها از کمپ به ارمنستان می‌روند

اعضای تیم فوتبال استقلال تهران فردا پس از حضور در کمپ مرحوم حجازی، به اردوی ارمنستان می روند.

ژیرو: از آلمان انتقام خواهیم گرفت

هشدار: این سایت صرفا یک خبرخوان خودکار است و در انتخاب عناوین اخبار آن نیروی انسانی دخالتی ...

آرشیو خبرهـا - 1449322631 - wwwkhabar.ir

داعش یک جادوگر را با شمشیر اعدام ... / مربی ام صلال آندو را نمی ... + نه از ترامپ حمایت می کنم ...

حاج صفی در تهران! - sport.shafaqna.com

افشارزاده: باورم نمی‌شود هر روز 5 هزار هوادار به تمرین می روند/ بچه‌ها با تمام وجود تمرین می ...

تعاونی تاکسی شهرستان ساوه - اخبار ورزشی

آغاز مذاکرات با جادوگر برای تمدید قرارداد ... تيم با عملكردي نه‌چندان مطلوب تا حدودي ...

برنامه نود | سال ۹۲-۹۳ [آرشيو] - P30World Forums - انجمن ...

  • 152 POSTS
  • FIRST POST: 7/12/2014

7/12/2014 · ... .من خودم والیبال بازی می کردم.قبل از آغاز اردوی تیم جوانان یک روز مربی ام زنگ ... ولی نه خبری ...

32 . ناصر حجازی - SPORTS DIGEST

من رئیس فدراسیون بودم و اجازه نمی دادم قرارداد مربی ام را ... فوتبال نه خود مديريت در آن نه ...

تاپیک برنامه بازی ها،نتایج اخبار و جداول لیگ برتر …

پلاس ست > بخش ورزشی > فوتبال داخلی > تاپیک برنامه بازی ها،نتایج اخبار و جداول لیگ برتر ایران ...

تاپیک اختصاصی پرسپولیس تهران | ارتش سرخ | …

http://forum.p30world.com/attachment.php?attachmentid=53175&d=1342564553 باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران

انجمن هواداران بارسلونا ( 2 ) ***** [بایگانی] - انجمن ...

نه مسی و نه رونالدو؛ اسطوره فوتبال شیلی، طرفدار ... سپ بلاتر: مسی جادوگر است، رونالدو ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 284
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 88
  • باردید دیروز : 176
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 492
  • بازدید ماه : 492
  • بازدید سال : 5,455
  • بازدید کلی : 16,777