loading...
خبر ورزشی فوتبال
مدیر بازدید : 33 دوشنبه 01 شهریور 1395 نظرات (0)

پروین:از هیچکس درخواست جلسه نکردم

پروین:از هیچکس درخواست جلسه ... من با هیچکس درخواست جلسه نکردم که بخواهد به من جواب رد ...

پروین: از هیچکس درخواست جلسه نکردم

پروین: از هیچکس درخواست جلسه ... من با هیچکس درخواست جلسه نکردم که بخواهد به من جواب رد ...

در گفت‌وگو با فارس: پروین: از هیچکس درخواست جلسه نکردم ...

پروین: از هیچکس درخواست جلسه نکردم ... من با هیچکس درخواست جلسه نکردم که بخواهد به من ...

علی پروین: از هیچکس درخواست جلسه نکردم/ درباره …

علی پروین: از هیچکس درخواست جلسه نکردم ... من با هیچکس درخواست جلسه نکردم که بخواهد به ...

پایگاه خبری تحلیلی میدان ۷۲ » کسی پروین را …

... من با هیچکس درخواست جلسه نکردم که ... علی پروین گفت : من با هیچکس درخواست ... از غذا خوردن روی ...

علی پروین: از هیچکس درخواست جلسه نکردم/ درباره …

علی پروین: از هیچکس درخواست جلسه نکردم/ درباره ... از هیچکس درخواست جلسه نکردم/ درباره هیچ ...

نامه رویانیان به پروین: از این 60 میلیارد بدهی،‌چقدر …

نامه رویانیان به پروین: از ... حضور برادر گرانقدر جناب آقای پروین ... با احترام پیرو درخواست ...

علی پروین - فقط پرسپولیس و رئال مادرید

... از هیچکس درخواست جلسه نکردم. ... به گزارش تسنیم، علی پروین پس از جلسه‌اش با بازیکنان و ...

شوخی جالب رهبری‌فرد با گل‌های ملی علی دایی/ یک …

بهروز رهبری فرد یکی از طنازترین پیشکسوتان فوتبال ایران است که به خاطر رفاقت نزدیک با اهالی ...

واکنش کیهان به درآمدهای کلان فوتبالیستها

... مجله توفیق کاریکاتوری از خلیج فارس داشت که در آن یک کشتی نفتکش غول‌پیکر در حال حرکت به ...

وزیر نفت با مجلس به توافق نرسید

در جلسه‌ای که امروز به منظور ... عناوین مهمترین خبرها از شب ... از هیچکس درخواست جلسه نکردم ;

سه تغییر در ترکیب اصلی پرسپولیس / خلعتبری …

... اصلی قرار گرفته و قاسم دهنوی ، رضا نورمحمدی و محمدرضا خلعتبری از روی نیمکت ... پروین: این ...

خلعتبری: ما پول نگرفته‌ایم، نسیه دریافت …

خلعتبری: ما پول نگرفته‌ایم، نسیه دریافت کرده‌ایم!/ باید چک‌های برگشتی را به رسانه‌ها بدهیم

خلعتبری: ما پول نگرفته‌ایم، نسیه دریافت …

... برگشت خورده را رسانه‌ای کنیم تا بپذیرید پول نگرفته‌ایم و خیلی از مبالغ نسیه بوده، چک ...

صعود بایرن مونیخ و آتلتیکومادرید به نیمه نهایی/ …

صعود بایرن مونیخ و آتلتیکومادرید به نیمه نهایی/ بارسلونا حذف شد تیم های بایرن مونیخ و ...

قلعه نویی: علاقه ای به ماندن در استقلال ندارم/در این …

... پور و محمدنظری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم وتیموریان هم از ... محرومیت 5 جلسه ای ...

پیشکسوتان - فقط پرسپولیس و رئال مادرید

... از هیچکس درخواست جلسه نکردم. ... به گزارش فارس، از همین رو پروین پس از جلسه با برخی ...

Telegram: Contact @DEKOR

Don't have Telegram yet? Try it now! If you have Telegram, you can view posts by @DEKOR right away. Open Channel. Don't have Telegram yet? Try it now:

علی پروین از زندگی شخصی و دغدغه هایش می گوید!(2) + …

... های علی پروین,علی پروین از ... هم یک جلسه ... از بازیگری به درخواست پسرش ...

اعتراض شدید علی دایی به تقلید صدای علی پروین در …

درخواست خروج استقلال از ... بازی نکردم ولی هیچکس ... گذشته از اینها مگر آقای پروین ...

علی پروین در تور رامبد جوان؟

درخواست عبدالله ... بود، به مردم قزوین توهین نکردم; ... پرسپولیس از علی پروین و دایی ...

رویانیان: لیست بازیکنان و برنامه دایی برای …

... است/پروین: ... از خورخه مندس که کارلوس کی‌روش یکی از موکل‌های اوست درخواست کرده ...

متن ادبی - .::. پشت نقاب شب

کسانی هستند که بود و نبودشون واسه هیچکس ... درس جلسه ی قبل ... را از کنار بخارى، پاک نکردم.

از هیچکس دلخوری ندارم/ شرمنده هواداران استقلال هستم

چون دایی توپ را لو می‌داد از کوره دَر رفتم و فریاد زدم ...

... پروین پیدا کرده بودم از ... از من درخواست کرد به این تیم بیایم اما هیچ‌وقت این کار را نکردم ...

پرسپولیس باکلاس - مدیر عامل پرسپولیس

... فنی و علی پروین از من درخواست بررسی ... پس از جلسه با ... تیم نکردم ولی با ...

ظریف:هیچکس در دنیا نمی‌گوید برجام علیه ایران است ...

... هیچکس در دنیا نمی ... شخص من تدریس خوبی ارائه نکردم. ... جلسه از ‌گفت‌وگوهای ...

ماجرای گم‌شدن کفش‌های آیت‌الله خامنه‌ای - خبرگزاری …

... بعد از انجام کارها بروند اما کفش‌هایشان نبود. ایشان گفتند که من جلسه ... نکردم ، تنها یک ...

شهریور 1390 - پرسپولیس باکلاس

... در این 33 سال هیچ جا را خودم انتخاب نکردم ... پروین دارم، پس هیچکس ... پروین پس از اولین جلسه ...

رهبر , فرمانروا , سرلشکر , گلادیاتور! به معنای واقعی …

... را امضا نکردم . _____ * پس از انقلاب در ... جلسه برانکو و ... درخواست منصوریان از ...

فرشته مهر. نوشته های میترا اقدسی - راز استجابت دعا

... سلام پروین عزیز . ممنون از ... دست از دعا و درخواست از خداوند ... اگر چند جلسه از یک ...

جلسه ویژه سرمربی استقلال و بازیکنان مورد نظر …

... به الهامی توهین نکردم; ... درخواست “علی کریمی” از ... پس از پایان جلسه با ...

هیچستان-دومین شهر مقاوم کشور

شاید من هم دوست داشتم که ایشان از آقای پروین ... پروین حمایت کرد. در جلسه ... نکردم و کم کاری از ...

هواداران 4 آتیشه استقلال

... بود که پس از جلسه با نظری ... من می‌کنم پروین از مشکلات ... هیچکس سوالی ...

جام نیوز :: JamNews - هر چه دارم از خدا، مادرم و …

اولین جلسه این مؤسسه ... وی در مورد اینکه پروین اعلام کرده ... هیچکس نمی‌تواند مرا از ...

بهار نیوز - در ورزش به‌جای تدبیر، تبخیرامید کردند

... و متاسفم که در جشن پرسپولیس اسطوره های تکرار ناپذیری مثل آقای پروین مورد بی احترامی ...

رمان همراز عشق | سهیلا باقری

  • 10 POSTS
  • FIRST POST: 9/29/2010

9/30/2010 · البته من هنوز با سردبیر هفته نامه صحبت نکردم اما مطمئنم ... همان یک جلسه از ... از پروین ...

لحظه های ناب دوستی - easternstar69.blogfa.com

با ماه و پروین ... کنه ولی پس از چند بارتکرار هم هیچکس ... بنا به درخواست . دوستان قراره از ...

آخرین خبرهای نقل و انتقالات پرسپولیس/ احمد زاده …

عذرخواهی وکیل طارمی از رسانه ها و درخواست از ... جلسه داشتم و ... که پروین شاید یکی از ...

وحید شمسایی از زندگی شخصی اش می گوید ، همه را …

شمسایی همچنین با بیان اینکه دوست داشته زیر نظر علی پروین ... نکردم و درواقع از ... هیچکس را ...

جوش صورت - اخبار ورزشی - poostshop.blogfa.com

با وجود گذشت چندین هفته از درخواست ... اما اخباری که از این جلسه ... همچنین علی پروین از ...

سنگربان سرخ پوشان به احتمال زیاد امروز آزاد می شود …

طرفداری- به گزارش خبرنگار طرفداری؛ با حضور علی پروین و علی ... هیچکس رو ... نگاه نکردم ...

نقد مختصر فراستی به روحانی!/ رمز ناکامی اصلاح …

... ‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از ... جلسه منتخبین ... از ...

گنجور » حافظ » غزلیات » غزل شمارهٔ ۱۵

عرض نکردم دوستان ... مخاطبان در بحث از رسمیت جلسه نخواهد ... درخواست بخشش نه درخور تست ...

تا...؟ - خر عیسی گرش به مکه برند...

بعد از نماز میبینم هیچکس ... بچه ها، سه جلسه، سه تا از این ... پروین را از کلاس ...

پایگاه هواداران استقلال - پیشکسوتان استقلال

... یک کلمه صحبت نکردم. پس از آن راجع ... شده‌ام که هیچکس از ... در جلسه هیئت مدیره ...

اخبار نقل و انتقالات فوتبال ایران و اروپا - مطالب …

اما هیچکس از ... من خودم درخواست کردم که همه ... «هدف کلی ما از این جلسه این بود که ...

خواستگاری از دیروز تا امروز

خواستگاری از دیروز تا امروز درخواست ازدواج ... اختلالات جنسی ناشی از مشکلات ...

جلسه کلیه هیئت های بسیج تهران بزرگ

قبل از تو هیچ وقت .. بعد از تو هیچکس .. به زودی عروس خواهم ... يادداشتها یی از مردم قهرمان ...

دانلود صدای دیالوگ مصطفی زمانی در سریال شهر زاد پروین

بدموقع رفتی پدر,تو زماني که هیچکس,کس نشد ... جلسه; فواید مکمل ... درخواست انجام کاری از ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 284
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 131
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 162
  • باردید دیروز : 176
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 566
  • بازدید ماه : 566
  • بازدید سال : 5,529
  • بازدید کلی : 16,851