loading...
خبر ورزشی فوتبال
مدیر بازدید : 32 دوشنبه 01 شهریور 1395 نظرات (0)

قاضی: ۳۶۰ میلیون تومان از پرسپولیس طلب دارم

قاضی: ۳۶۰ میلیون تومان از ... تومان از پرسپولیس و ۲۳۰ میلیون تومان از ذوب آهن طلب دارم.

قاضی: 360 میلیون از پرسپولیس طلب دارم | مدام می …

قاضی: 360 میلیون از پرسپولیس طلب دارم. مدام می گویند بازیکنان پول های میلیاردی و ماشین های ...

محمد قاضی: هنوز 360 میلیون از پرسپولیس طلب دارم | …

محمد قاضی مهاجم تیم فوتبال استقلال , محمد قاضی: هنوز 360 میلیون از پرسپولیس طلب ...

خبرگزاری تسنیم - قاضی: برخی‌ هر کاری می‌کنند تا در …

... گیرند ولی نمی‌دانند 360 میلیون تومان از پرسپولیس و 230 میلیون تومان از ذوب‌آهن طلب دارم. ...

از پرسپولیس ۳۶۰ میلیون طلب دارم قاضی: بازی …

... میلیون طلب دارم قاضی: ... 360 میلیونی دارم و یک چک از این باشگاه در اختیارم است که برای تاریخ ...

اخبار فوتبال » قاضی: برخی‌ هر کاری می‌کنند تا در …

... ۳۶۰ میلیون تومان از پرسپولیس و ۲۳۰ میلیون تومان از ذوب‌آهن طلب دارم. محمد قاضی در ...

قاضی: برخی‌ هر کاری می‌کنند تا در استقلال موفق …

... ولی نمی‌دانند ۳۶۰ میلیون تومان از پرسپولیس و ۲۳۰ میلیون تومان از ذوب‌آهن طلب دارم. ...

برخی‌ هر کاری می‌کنند تا در استقلال موفق نشوم ؛ 360 میلیون ...

... از پرسپولیس و ۲۳۰ میلیون ... از پرسپولیس طلب دارم. ... 360 میلیون تومان از ...

محمد قاضی: می‌خواهم به نویر گل بزنم/جدایی از پرسپولیس

... جدایی از پرسپولیس سخت بود ... 230 میلیون از ذوب آهن، 360 ... 360 تا از پرسپوليس طلب ...

خبرگزاری تسنیم - قاضی: چرا کسی درباره طلب‌های ما …

... این همه که روی اعداد و ارقام بازیکنان تمرکز می‌شود روی طلب ... قاضی: چرا کسی درباره طلب ...

قاضی: صبا می‌توانست با یک تیم خوب مدعی حضور در …

محمد قاضی بازیکن تیم صبای قم , قاضی: صبا می‌توانست با یک تیم خوب مدعی حضور در آسیا ...

جدیدترین مصاحبه محمد قاضی

... محمد قاضی بعد از ثبت ... من از پرسپولیس طلب 360 میلیونی ... طلب دارم اما ...

بیوگرافی محمد قاضی - محوطۀ ۱۸ قدم

... هستم، از فولاد هم طلب دارم. ... گرفتم ولی 360 میلیون ... قاضی گفته در پرسپولیس زجر ...

سکوت قاضی با حضور در خبرگزاری فارس شکست در پرسپولیس

... ، محمد قاضی امسال یکی از سوژه ... هستم، از فولاد هم طلب دارم. ... گرفتم ولی 360 میلیون ...

جعل اسناد مسئولان سابق پرسپولیس علیه مهاجم …

محمد قاضی رویانیان پرسپولیس استقلال قرارداد بازیکنان ... خطر از بیخ گوش وزارت ورزش ...

جام نیوز :: JamNews - جعل اسناد مسئولان سابق پرسپولیس

... ، بحث طلب محمد قاضی ... میلیون تومان از پرسپولیس ... از آقای رویانیان دارم که ...

اخبار باشگاه پرسپولیس 94-95

... که من هنوز از پرسپولیس طلب دارم. ... كارواليو 360 هزار دلار ... از پرسپولیس اینکه طی ...

محمد قاضی - محوطۀ ۱۸ قدم

... هستم، از فولاد هم طلب دارم. ... گرفتم ولی 360 میلیون ... قاضی گفته در پرسپولیس زجر ...

در پرسپولیس هم به من خیانت کردند هم به …

... ، محمد قاضی امسال یکی از سوژه ... هستم، از فولاد هم طلب دارم. ... گرفتم ولی 360 میلیون ...

قاضي : در پرسپوليس حقم خورده شد

... محمد قاضی امسال یکی از سوژه ... هستم، از فولاد هم طلب دارم. ... من بودند 360 میلیون را می ...

مصاحبه مفصل محمد قاضی - ssnews.rozblog.com

... محمد قاضی علیه پرسپولیس ... هستم، از فولاد هم طلب دارم. ... بودند 360 میلیون را می ...

میزان طلب نجومی علی دایی از پرسپولیس!

باشگاه پرسپولیس 2 میلیارد و 860 میلیون ... میزان طلب نجومی علی دایی از ... پرسپولیس از این ...

در پرسپولیس هم به من خیانت کردند هم به …

سکوت قاضی شکست در پرسپولیس هم به ... هستم، از فولاد هم طلب دارم. ... ولی 360 میلیون ...

اخبار نقل و انتقالات فوتبال ایران و اروپا - مطالب …

... 400 میلیون از قرارداد ... پرسپولیس از این ... طلب 360 میلیونی دارم و یک چک از ...

پایگاه هواداران استقلال

... مقداری طلب دارم اما ... من از پرسپولیس طلب 360 میلیونی ... 90 میلیون از استقلال ...

اجتماعی » ترکیه 262 قاضی و دادستان را برکنار کرد

رکیه از کار ... ترکیه 262 قاضی و ... 99 ژنرال از 360 ژنرال ارتش ترکیه رسما به مشارکت ...

Telegram: Contact @DEKOR

Don't have Telegram yet? Try it now! If you have Telegram, you can view posts by @DEKOR right away. Open Channel. Don't have Telegram yet? Try it now:

میلیون تومان - rezvandavood-ba.smartbloger.ir

طبق آمار اداره کل مطبوعات، 6 روزنامه اصلاح‌طلب شرق ... پرسپولیس از جمله ... قاضی مرتضوی: 1 ...

عالیشاه: داور گل سالم من، مقابل فولاد را ندید

... لیگ را برتر فولاد پرسپولیس مقابل فولاد من، فوتبال سالم تساوی گل پرسپولیس ... را از دست داد ...

فقط پرسپولیس و بارسلونا

... 9 امتیاز از پرسپولیس عنوان کرد: طلب وینگادا 360 هزار ... میلیون یورو بیشتر از مبلغ ...

آموزش

وی با بیان اینکه در تهران هم‌اکنون 3 میلیون و 200 ... قاضی در مورد اینکه ... از پرسپولیس طلب 360 ...

حقوق مدیران بانک مرکزی از رئیس کل تا پائین‌ترین …

... که بیش از دو میلیون تومان ... دارم چطور يه ... از استقلال و پرسپولیس که ...

چگونه به رای قاضی درمورد حکم دیه اعتراض بنویسیم

نشست خبری برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قبل از ... از طلب تاریخی ... دارم از ...

ترکیه 262 قاضی و دادستان را برکنار کرد

ترکیه 262 قاضی و ... 99 ژنرال از 360 ژنرال ارتش ترکیه ... که آنکارا بیش از 257 نفر از کارکنان ...

اخبار تک خطی

قاضی‌پور (مخالف ... عرب‌ها روزانه بیش از 90 میلیون بار به یوتیوب سر ... ۲ امتیاز از پرسپولیس ...

وبلاگ خبری ایران و جهان:اخبار اصلاح طلبان …

... یک خواهش دارم از ... آنها سی میلیون از ... نیلسون درباره رفتن مانوئل ژوزه از پرسپولیس ...

تاپیک اختصاصی پرسپولیس تهران | ارتش سرخ …

سر مربی تیم پرسپولیس از ... از طرفی دایی گفت که قاضی ... برای ماندن در پرسپولیس شرط دارم ...

اخرین خبر ها از باشگاه پرسپولیس - صفحه 6

  • 10 POSTS
  • FIRST POST: 5/19/2013

5/21/2013 · پاسخ : اخرین خبر ها از باشگاه پرسپولیس/دایی برنامه‌‌های خود را تشریح کرد/شهریار ...

الف - اعتراض مظلومی به قضاوت محسن ترکی

پرویز مظلومی سرمربی استقلال بعد از بازی با پرسپولیس ... حقوق ۲۲ میلیون تومانی ... طلب: هدیه ...

ماهانه 20 تا 200 میلیون تومان

طبق آمار اداره کل مطبوعات، 6 روزنامه اصلاح‌طلب شرق ... پرسپولیس از جمله ... قاضی پور ...

برچسب باشگاه - دانلود آهنگ جدید، فیلم و عکس، نرم …

پرداخت طلب ساموئل از سوی ... باشگاه پرسپولیس ۵۰ میلیون ... و پرسپولیس از دیرباز ...

شيخ - بز - توافق

نزدیک به ۷ میلیون ... در برنامه نود چه گذشت؛ رونمایی از تحقیر پرسپولیس/ ... قاضی صلواتی از ...

ماهانه 20 تا 200 میلیون تومان

طبق آمار اداره کل مطبوعات، 6 روزنامه اصلاح‌طلب شرق ... پرسپولیس از جمله ... قاضی مرتضوی: 1 ...

پرسپولیس نباید مفت امتیاز از دست بدهد/ از

... شاهرودی ربیع‌خواه محسن از ربیع‌خواه بدهد/ رامین دست رضاییان از پرسپولیس ... از ربیع‌خواه ...

ماهانه 20 تا 200 میلیون تومان

طبق آمار اداره کل مطبوعات، 6 روزنامه اصلاح‌طلب شرق ... پرسپولیس از جمله ... قاضی پور.mp3; مرکز ...

فرزاد حسنی در واکنش به ادعاهای همسر سابقش آزاده …

یا « تو غزل ترین نگاهی توی باغ بی ترانه/ دارم از ... از چهره ی فرد فرصت طلب ... میلیون ریالی از ...

امرداد ۸۸ - تکنو اسپورت

... کلاس یان هونتلار، پس از آن که با مبلغ 15 میلیون یورو از رئال ... «دوست دارم ... از پرسپولیس ...

ღ♥ღهواداران مهدی رحمتیღ♥ღ

... فقط تکلیف طلب سال گذشته ... محمد قاضی از ... محمد نوری از پرسپولیس و پژمان نوری ...

آخرین اخبار ایران و جهان - زمونه

... به ستاره تیمم احتیاج دارم ... ها بالاتر از یک میلیون دلار است ... طلب بیش از 9 هزار ...

خبر روز فوتبال دنیا [بایگانی] - انجمن های هواداران پرسپولیس

  • 162 POSTS
  • FIRST POST: 6/28/2013

7/18/2016 · انجمن های هواداران پرسپولیس ... به انتخاب ورلد ساکر هستند که 3 تا از آنها پیراهن بارسا ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 284
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 176
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 457
  • بازدید ماه : 457
  • بازدید سال : 5,420
  • بازدید کلی : 16,742