loading...
خبر ورزشی فوتبال
مدیر بازدید : 26 دوشنبه 01 شهریور 1395 نظرات (0)

برچسب ها - ستارگان فوتبال - bartarinha.ir

اخبار روز، اخبار ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر ...

عکس/تصاویر زیبا از شهاب باران اژدهایی

صادقيان: فعلا فقط به جام‌جهاني فکر مي‌کنم ; فیلتر «وایبر» و «واتس آپ» به تعویق افتاد ;

انجمن هواداران سایر تیمهای ایرانی - mantiscccam

نشانه گذاري انجمن ها به عنوان خوانده ...

انتقاد رئیس قضا از انکارکنندگان رجوع به قرآن

وی با اشاره به آیاتی از کلام الله مجید درباره اینکه قرآن کتاب برنامه زندگی و هدایت است به ...

روزنامه مردم سالاری - سرفصل

... دعوت نشدن پيام صادقيان به اردوي ... فقط به فوتبال فکر مي‌کنم. ... در جام جهاني به من ...

‎کانون اخبار فوتبال ایران و جهان‎

‎کانون اخبار فوتبال ایران و جهان‎. 1,893 likes · 15 talking about this · 1 was here. ‎کانون اخبار فوتبال ایران ...

جباري: پول سپاهان را پس مي‌دهم و ديگر بازي نمي‌کنم

من به تهران برگشته‌ام، فقط به اين ... اعلام مي‌کنم که ... فعلا بايد سفري بروم و فکر ...

روزنامه مردم سالاری - سرفصل

البته جام جهاني فعلا دور است ... نفرشان فقط به خودشان فکر مي ... فقط سعي مي‌کنم مردم را ...

فوتبال ملی ایران [آرشيو] - Page 5 - P30World Forums ...

و فعلا فقط به موفقیت ... است و فکر مي‌کنم سال ... به جام‌جهاني صعود کرديم و ...

كانون هواداران پرسپوليس - اخبـــار پرسپولیسی

فکر مي‌کنم وقتي تيم ... مسابقات جام جهاني فوتبال ... شده بوديم فقط به برد فکر ...

کهکشانی ها - فوتبال ایران

... گلي که خورديم فقط به ... به جام جهاني است و ... فکر مي کنم وبه طور حتم به يکي ...

بدم نمی آید اینیستای پرسپولیس باشم ؛ از تیم …

... ذوب آهن احساس دين مي کنم. ... فقط به شکست نفت ... ديدگي جام جهاني برزيل را از دست داده ...

جام نیوز :: JamNews - شيريني روي نيمکت مثل شاه …

... را به جام‌جهاني برد، اما فکر مي‌کنم به ليگ و ... فقط با سه بازي تبديل به ستاره شد ...

کلیه خبرهای تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات …

سلام دوستان تمامی اخبار تیم ملی فقط و فقط و فقط قبل از بازی های جام جهانی 2014 ... رفتن به صفحه : ...

پرسپولیس ورزشی - اخبار فوتبال ايران و جهان.Iran …

در آخر خلاقيت صادقيان به ما کمک ... که فکر مي‌کنم با ... کشورمان به جام جهاني 2014 ...

90/ بهنام تشکر:به جباري گفتم اگر سپاهان پول …

از بازگشت عليرضا نيکبخت خوشحال شدم و فکر مي‌کنم پژمان ... بعدها فقط يک ... به جام جهاني بود ...

كانون هواداران پرسپوليس - اخبـــار پرسپولیسی

... به ایجاد یکی از تنها ترین کانون های هواداری پرسپولیس میباشد . پس به ارتش سرخابی ها خوش ...

درباره آخرین خبر - akharinkhabar.com

... خبر محصول موسسه فرهنگی هنری خراسان، رسانه ای مستقل و بدون وابستگی به جریانهای خاص سیاسی ...

فوتبال 7

صعود به جام جهاني بار ديگر ... کرديم و فکر مي‌کنم تمام ... میزان بدهی فعلا به روی ...

پرسپولیس ورزشی - تازه ترین اخبار باشگاه …

... گزينه هاي مربيگري تيم مس کرمان فقط از ... به جام جهاني ... به پيشنهاداتم فکر مي کنم. ...

من - 6taeiya.rozblog.com

دانلود ویدیو: مقایسه گل مسی به بیلبائو با گل ...

فوتبال 7

... است و فقط به هادی ... به جام جهاني 2010 ... بگذارند و فکر مي‌کنم مسئولان ...

فوتبال - لیگ ایران

... شود و فقط امسال به صورت ... ولي فکر مي‌کنم مجموع ... جام جهاني فوتبال ...

کهکشانی ها - لیگ برتر ایران(جام خلیج فارس)

کسرايي مدعي بود که پاداش فيفا تنها براي حضور در جام جهاني به ... فعلا بايد به ... فکر مي‌کنم ...

می‌گوید ابراهیمی می‌کند می‌کنم زمان کاملا مقتدری …

... ابراهيمي در رابطه با آخرین وضعیت تیم خود مي‌گويد هدف ما امسال فقط صعود به لیگ ... به میدان ...

آبیهای فرهنگی ورزشی ** آله آموت

... بي موردي به صادقيان ... بياور بعد به جام جهاني فکر ... به فجر فکر مي کنم فجر ...

ورزشی(باشگاه پرسپولیس-طرفداران)

... برگردد و فکر مي‌کنم اعتبار به ... به جام جهاني مانند يک ... فعلاًبه اين ...

اسـتــقـــــلال - اخرین اخبار و حواشی استقلال

در دقيقه 63 پيام صادقيان به ... من فکر مي کنم با توجه به ... من به تهران برگشته‌ام، فقط به ...

آبیهای فرهنگی ورزشی ** آله آموت

... و مديراني که فقط به فکر منافع ... و ازبکستان به جام جهاني ... فکر مي‌کنم اين تيم راحت ...

پرسپوليسي ها بفرماييد

... فقط به اين تيم فکر مي‌کنم. ... صادقيان و حقيقي به عنوان ... به جام جهاني هم ...

اخبـــــــار تیم ملی نوجوانان ☆ [بایگانی] - انجمن های ...

فقط به فکر شرکت ... ورود به جام جهاني ... و مقدماتي جام جهاني صعود کند. [فقط ...

پایگاه هواداران پرسپولیس

... شد که پيام صادقيان باز هم فقط ... فعلاً گام به گام ... به اين رأي اعتراض مي‌کنم اما ...

پرسپوليس پايتخت - perspolispaitakht.blogfa.com

با 6 گلي که براي کشورش در جام جهاني به ثمر ... فکر مي‌کنم نيمه اول ... دربي فقط به برد فکر ...

تیر 1392 - خبرنامه فرهنگی ورزشی اجتماعی پسرطلایی

من فکر مي‌کنم که ما يک ... صعود به جام جهاني 2014 در فاصله ... میلیون پوند فقط برای به دست ...

هفته اوّل شهریور 1392 - پرسپولیس - sport - Blogfa

ما با همه مشکلات و کارهاي سخت به جام جهاني ... مي‌کنم و به ... فقط به برد فکر ...

فوتبال ملی ایران [آرشيو] - Page 3 - P30World Forums ...

  • 250 POSTS
  • FIRST POST: 3/3/2014

3/3/2014 · بله اين هم لطف خدا بود اما من فکر مي‌کنم کار ... هستند که فقط به فکر ... به جام جهاني بودن در ...

اخبار لیگ برتر ایران(باشگاه های متفرقه) - صفحه 56

از انجا که تاپیک مربوط به تیم های محبوب و مشهور حاضر در لیگ برتر جداگانه زده شده است لذا ...

زنده باد استقلال -رئال -رونالدو

سلام.علی هستم خوشحال میشم نظر بدید. به این وبم سری بکشین و نظر بدین www.alishz.blogfa.com www.alishz2.rozblog.com

فوتبال درایران - nargesee.blogfa.com

... رحمتي فقط به خاطر ... تمديد مي‌کنم. محسن يوسفي به ... انتخابي جام جهاني 2014 برزيل ...

اخبار ورزشی

چين و اندونزي نيز به ترتيب با 1077 و 921 امتياز در رده‌هاي سي و هفتم و پنجاه و نهم قرار دارند.

روزنامه گل - سرفصل

انتقاد تند دايي به عملکرد صادقيان و لک به ... فکر مي‌کنم هم به خاطر ... به کفاشيان ...

روزنامه گل - سرفصل

فکر مي‌کنم سال 74 هم ... نشان ندادند و فقط تاکيد کردند فعلا در حال ... روش به جام جهاني ...

فقط امید عالیشاه

باخت ما به گسترش فولاد فقط یک ... جام جهاني است و ... تشکر مي‌کنم که با اعتماد به من ...

ورزش | Sport

فکر مي‌کنم زماني که من در ... مي‌گفتند چرا فقط به شما ... که به جام جهاني مي‌رود ...

هوش سیاه - ورزشی - hooshe-siahe.blogfa.com

ايران يکي از 5 تيم کم‌شانس جام‌جهاني. ... هر بازي حس مي‌کنم مهم ... با استقلال ايران به يک ...

خرداد 1392 - $$استقلال محبوب دلها****

... ايران به جام جهاني منجر ... ام و به آن افتخار مي‌کنم. ... به فارس گفت: فقط این را ...

در 90 اين هفته چه گذشت؟

این وبلاگ رو درست کردم واسه تفریح و خنده و نیز اخبار ورزشی ودانلود ..... اگه چیزی خواستید ...

آراداسپرت - تولید کننده انواع لباس های ورزشی …

به این تیم فکر ... من درگیر تمرینات تیم گسترش فولاد هستم و به تیم خودم فکر می کنم. فعلا ... فقط ...

اخبار فوتبال ایران - اخبار لیگ برتر

ما نه فعلا هیچ قولی می دهیم و نه به چیز دیگری فکر می کنیم. فقط به ... مي‌کنم که براي ... به جام ...

دوست داران علی کریمی و رئال مادرید

... نكنند چون فعلا به بهانه باخت ... جام جهاني بازي کند ... شوند ولي فکر مي‌کنم اگر همه ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 284
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 46
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 59
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 78
  • بازدید سال : 5,041
  • بازدید کلی : 16,363