loading...
خبر ورزشی فوتبال
مدیر بازدید : 33 دوشنبه 01 شهریور 1395 نظرات (0)

فرکی: نتیجه همیشه با بازیکنان میلیاردی حاصل …

... نمایندگی خوزستان; ... فرکی: نتیجه ... حاصل نمی‌شود/ اشک‌هایم برای خودم و مردم خوزستان بود.

فرکی:اشک‌هایمبرای‌خودم‌وخوزستانی‌هابود

فرکی:اشک‌هایمبرای‌خودم ... به مردم خوزستان به ... که روی ما بود پیروز شویم ...

ایسنا - فرکی: نتیجه همیشه با بازیکنان میلیاردی …

... حاصل نمی‌شود/ اشک‌هایم برای خودم و مردم خوزستان بود ... فرکی در گفت‌وگو با ...

اشک‌هایم برای خودم و مردم خوزستان بود

... خودم و مردم خوزستان بود : ... اشک‌هایم برای ... حسین فرکی ضمن تبریک به مردم خوزستان ...

فرکی:اشک‌هایمبرای‌خودم‌وخوزستانی‌هابود

فرکی:اشک‌هایمبرای‌خودم ... حق شان قهرمانی بود و بعد هم آن ... به مردم خوزستان به ...

برچسب ها - سرباز - bartarinha.ir

پربازدیدترین مجله اینترنتی ایران در زمینه های سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک می باشد

فرکی : نقش بازی می‌کردم تا حفظ ظاهر کنم

... و اینکه چرا هواداران تیم‌های دیگر لیگ نیز بابت قهرمانی تیم حسین فرکی خوشحالند، نیاز به ...

خسرو ابراهیمی: به نفع تیم‌های صنعتی است که …

... ، درباره انتشار قراردادهای بازیکنان فوتبال و تصمیم سازمان لیگ برای ... در آن صورت مردم ...

برچسب ها - حسین فرکی

... برای خود زندگی کنیم نه برای ... لقب گیرند حسین فرکی ... گل فولاد خوزستان ...

فرکی مردم - wizheha.ir

فرکی مردم خوزستان به آرزویشان . ... فرکی اشک‌هایم برای خودم و مردم . ... مسابقه ایرانسل چه بود;

حسین فرکی بعد از قهرمانی در لیگ: حالا آرزویم …

دیگر خبری از تصویر برداری فریب دهنده در استادیوم آزادی نخواهد بود! ... حسین فرکی بعد از ...

فرهنگی/ورزشی - z-asghari.ir

... درصد تقاضای مردم برای حضور ... از مسئولان و مردم روستای منجیل ... خوزستان : نتیجه ...

اخبار شهرستان رباط کریم و بهارستان

خلاصه اینکه این سایت تلاشی برای دستیابی به توسعه پایدار و متوازن در سایه رسانه ها و ...

خبرگزاری فارس - دیگر اشک‌هایم را نمی‌بینید/ این بار ...

دیگر اشک‌هایم را نمی ... این ماجرا برای سال 67 بود که من حدود 11 ... این هم دعای مردم بود که من در ...

دقیقی: با تدبیر ... - samadtb60.blogfa.com

این جام قهرمانی حق تماشاگران تراکتور بود/ اشک هایم ... برای مردم و ... خوزستان بود که ...

زیدان: فوتبال باید برای مردم لذت بخش باشد

زیدان: فوتبال باید برای مردم لذت بخش باشد | طرفداری33 دقیقه قبل ...

نگاهی به عملکرد کارلوس کی‌روش

سرمربی پرتغالی تیم ملی که بعد از جام ملت‌های آسیا برای ... مردم ایران ... اشک‌هایم دلی بود.

دیگر اشک هایم را نمی بینید - ParsFootball

دیگر اشک هایم را نمی بینید ، رفتم که رفتم!

مهدوی کیا : دیگر اشک هایم را نمی بینید/ این بار …

مهدوی کیا : دیگر اشک هایم را نمی بینید/ این بار خداحافظی ام برگشتی ندارد،رفتم که رفتم!

حرف‌های جالب قطبی درباره قهرمانی با پرسپولیس و …

روز بازی دو تیم روز سختی ‏برای من بود. ... که صورت گرفته بود ۸۵ درصد مردم خواهان ... فرکی: ممکن ...

برچسب ها - تیم فوتبال

عمران‌زاده: اشک‌هایم دلی بود. مدافع فصل گذشته ... را برای استقلال گذاشتم و این ...

متن منشور حقوق بشر کوروش | طرفداری

... به جای بزرگی ، ناتوانی برای پادشاهی کشورش معین شده بود. ۴) ... [ ..... ] برای ... مردم سومر و ...

آکانیوز ،اخبار ,حوادث ,روزنامه ,فال ,سرگرمی,اخبار …

... تراکتور برای مردم تبریز است ... حضور مردم در صحنه بود ... خوزستان از تلاش دانشگاه ...

بعد از قهرمانی در پرسپولیس، دشمنان زیادی پیدا کردم

... آمدند و اشک هایم ... صورت گرفته بود ۸۵ درصد مردم خواهان ... برای جام ملت های ...

مهدی مهدوی کیا (موشک هامبورگ) [بایگانی] - صفحه 3 - …

  • 150 POSTS
  • FIRST POST: 5/4/2013

5/9/2016 · ... که قرار بود برای همیشه با ... باشم تا اشک هایم را ... بر یک شده بود مردم زیاد ...

ارديبهشت 1392 - تعاوني تاکسي شهرستان ساوه

... رایگان بود. برای بیماران ... حل شود و مردم برای ... خوزستان و ...

لطیفه های جدید و مطالب خنده دار | طرفداری

استقلال پرسپولیس تراکتورسازی سپاهان فولاد خوزستان ملوان ...

طعنه جنجالی افشین قطبی به علی دایی

... آمدند و اشک هایم ... صورت گرفته بود ۸۵ درصد مردم خواهان ... برای جام ملت های ...

Football.ir - اخبار فوتبال : «داوید لوئیس»

... باشیم. پیروزی با هر نتیجه ای، لذت‌بخش است. چلسی حریف بسیار سخت برای ما بود.

مرزبان هم برای استقلالی‌ها کری خواند | جستجو | اخبار …

اخبار جدید,اخبار ایران,اخبار جهان,جدیدترین اخبار,دانلود اخبار,اخبار همشهری,اخبار تهران ...

آراداسپرت - پوشاک ورزشی آراد

برای مشاهده نمونه محصولات آراداسپرت ،شمارادعوت به بازدید سایت رسمی آراداسپرت

بازیگری که 3 همسر و 3 فرزندش فوت کردند - مشرق …

این بازیگر بیشتر در نقش مادربزرگ‌های فیلم‌ها و سریالها ظاهر می شود. بازیگری که در 14 سالگی ...

دانلود آهنگ جدید - مطالب ارسال شده توسط lfc94

خبر بد برای ... جواد "میر حبیب ذاکر "نام داشت که وی از مداحان بااخلاص شهرستان خوی بود. ...

Football.ir - اخبار فوتبال : «تیم ملی مونته نگرو»

... دارم تا اشک‌هایم را پاک ... پنالتی برای ما نگرفت; فرکی: ... بود؛ داور دو پنالتی برای ...

PERSPOLIS - amir70cc.mihanblog.com

ولی اشک هایم را دیده بود ... حسین فرکی را از ... شما هم ناراحت نباش، مردم می‌دانند چقدر برای ...

دانلود اهنگ معراج مهراب سیاتم | جستجو | اخبار 3 | …

باز باید مواظب اشک هایم ... برای آن مینویسم كه روزی دلش مهربان بود ... و مردم روستا با ...

دروازه بان برزیلی در فرودگاه استانبول با مرگ رو در …

بازیکنان خارجی جدید سپاهان برای همراهی این تیم ... ریختن آب تلاش کرده بود مشعل بازی ...

دی ٩۳ - Roozegar e Ma

... به گداخانه تبدیل شده بود. هر کسی که برای کمک گرفتن می‌آمد به ... بازیکن برای همه مردم بود.

من عشقم خیلی عاشق همدیگریم

سامانه قدرتمند اسمارت فید تمامی اخبار را به صورت لحظه ای برای شما نمایش ... ارزش مردم ;

آرشیو خبرهـا - 1441706896 - wwwkhabar.ir

... طرح کشاورزی مقام معظم رهبری رونق بخش تولید و اشتغال را در شمال خوزستان ... برای مجازات ...

به که گویم ترا که بگنجد چون تو را؟

سامانه قدرتمند اسمارت فید تمامی اخبار را به صورت لحظه ای برای شما نمایش ...

راگا نيوز

... شمایلی جذاب برای ... اشک‌هایم را بگیرم ... عنوان کرده بود از مردم ...

کمال وقاحت - basijmianshahr-ba.crawlblog.ir

ماباهمیم.....برای ...

مدافع خارجی سابق تراکتورسازی به ماشین سازی …

برای کسی مینویسم که پاکترین انسان ...

فراموش شدم.

سامانه قدرتمند اسمارت فید تمامی اخبار را به صورت لحظه ای برای شما نمایش ...

کمال وقاحت - meysamneyriz-ba.crawlblog.ir

ماباهمیم.....برای ...

فوتبالی‌ترین | باشگاه استقلال: کی‌روش پایش را از …

با تمام احترامی که برای جایگاه سرمربی ... حسین فرکی ، غلامحسین ... صادر کرده بود: ...

قاری برتر خواهر رودان

جایی برای چایی بیسکوییت ...

متن ترانه مریم از آلبوم صفر شخصی محسن نامجو \- …

اخبار کراول بلاگ : با سامانه قدرتمند کراول بلاگ پیش از بقیه مطالب جدید را مشاهده کنید و بروز ...

آرامگاه گرگی تنها....

سامانه قدرتمند اسمارت فید تمامی اخبار را به صورت لحظه ای برای شما نمایش ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 284
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 45
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 102
  • باردید دیروز : 59
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 102
  • بازدید ماه : 102
  • بازدید سال : 5,065
  • بازدید کلی : 16,387