loading...
خبر ورزشی فوتبال
مدیر بازدید : 29 دوشنبه 01 شهریور 1395 نظرات (0)

برچسب ها - پیمان یوسفی - yjc.ir

... جلالی در خط قرمز ورزش از نگاه دو: فولاد، شایسته قهرمانی بود/ مربی‌گری پرسپولیس هیچ‌گاه ...

برچسب ها - ابطحی - bartarinha.ir

اخبار روز، اخبار ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر ...

جام نیوز :: JamNews - زمان به عقب برگردد باز هم به …

... برای من می‌افتد. جلالی درخصوص اینکه هیچ‌گاه به داوران ... حسرت من نبود اما باید ...

ترکیب پرسپولیس برابر سایپا در 5 5 95

من پارسال تو همین تیم راه ... حسرت ۱۸ ساله پرسپولیس . ... تاریخ لیگ برتر پرسپوليس هیچ گاه ...

نسیم آنلاین | طاهری: رضائیان به شان باشگاه پرسپولیس

... رامین رضاییان در جلسه با من به باشگاه پرسپولیس بی ... دارد و هیچ گاه به ... و جلالی.

دختران پرسپولیسی - بازی های پرسپولیس

پرسپولیس،پرسپولیس است و هیچ گاه هیچ ... پرسپولیس برد نبود ... به عقیده من پرسپولیس به ...

رضاییان جایی در پرسپولیس ندارد

سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌گوید رامین ... من هم وقتی دیدم رضاییان ... هیچ گاه اجازه نمی ...

جلالی مقابل استقلال رکورد شکنی می کند

جلالی مقابل استقلال رکورد ... من هم البته قبلا در ... البته عصبانیت او بی دلیل هم نبود ...

فوتبال ایران

... «دایی به بازی پرسپولیس اشاره داشت که به خاطر ... من در آن بازی یک جلسه محروم ... جلالی: اولویت ...

دیدار صمیمانه جلالی و مربیان تیم ملی/ "سلام من را …

دیدار صمیمانه جلالی و مربیان تیم ملی/ "سلام من را به کی‌روش برسانید!" ...

تک به تک، خبر و تحلیل ورزشی

بسیاری قصد دارند تیم های من را گل ... هیچ گاه تعداد ... جلالی به پرسپولیس بسیار ...

90tv.ir | وبسایت رسمی برنامه ۹۰ - بیانیه احساسی …

تراکتورسازی، استقلال را حسرت به دل می‌گذارد؟ :: …

جلالی: کریمی می ... - samadtb60.blogfa.com

* کی‌روش برای انتخاب بهترین بازیکن با من مشورت کرد جلالی در ... که نبود مشکلات ... هیچ گاه از ...

جانشین علی دایی از گنبد آمد (عکس) :: ورزش 3

... دوران بازیگری با نمایش های کم فروغ از تیم ملی خداحافظی کرد اما هیچ گاه ... حسرت حضور علی ...

صادق محرمی با پیراهن رضاییان و در دفاع راست بازی …

... بداند اما او هیچ‌گاه به کم‌لطفی ... من بنویسید پرسپولیس ... تأثیرگذار نبود. ...

باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اردبیل

سایت رسمی پرسپولیس ... هیچ‌گاه صعود از مرحله اول آرزوی من نبود.

دختران پرسپولیسی

... روشن پرسپولیس هیچ گاه ... ای نبود که به پرسپولیس ... در پرسپولیس خواندم که من را ...

اسطوره ای به نام علی رضا منصوریان

... هر چند که هیچ گاه آن ... من با باشگاه پرسپولیس 5 ... موفقی نبود و هیچ گاه نیز ...

قاسمپور: هیچ وقت برای تیم امید برنامه بلند مدتی …

او با بیان این که فدراسیون فوتبال ایران هیچ گاه برنامه ... به حسرت طولانی مدت ... ایرانی نبود ...

فوتبال ورزشی و - مطالب داغ و خواندنی متنوع

... فصل جلالی را به من پیشنهاد ... من با پرسپولیس خصوصی ... نبود که من طلا بگیرم ...

جام نیوز :: JamNews - تراکتورسازی تهدید به …

البته این به نظر جلالی بستگی دارد و ... من شایعه جدایی ... با این آدم ها هیچ گاه به استقلال ...

روزی که تا صدسال دیگر برای ایرانیان خاص است +فیلم

... پاشازاده از جمله ستارگانی بود که هیچ‌گاه نتوانست ... مجید جلالی ... من پرسپولیس ام ولی ...

mahmood2014.bloogle.ir

پرسپولیس نیوز : علی کریمی اسطوره باشگاه پرسپولیس پیامی اینستاگرامی به هوادارانش فرستاد. او ...

علی کریمی - پرسپولیسی وبلاگ

... بود چرا که حسرت حضور ستاره ... در پرسپولیس برای من ... مربی خوبی بود هیچ گاه ...

نبود - 513mazyar-ba.smartfeed.ir

ک هیچ گاه گفته ... داغونم،ای همه وجود من نبود تو نبود من،خدایا خنده ... پرسپولیس یک ...

هواداران مبارز - tifoosia88.blogfa.com

... پر شور پرسپولیس نبود و باعث خشم ... را به من نمي‌دهد. پرسپولیس ... جلالی ...

تا من بودم خدا نبود...

او‌خاله ی من نبود و با این کارها خاله ... ک هیچ گاه گفته نمی ... اهنگ در حسرت دیدار تو اواره ...

پرسپولیس.بارسلونا.آرسنال

... و تماشاگران پرسپولیس نبود و سرخپوشان ... ملی و یا در پرسپولیس. من عادت ندارم ... حسرت مسئولان ...

روزنامه ایران ورزشی | شماره :5284 | تاریخ 1394/11/8

او دیگر آن فوتبالیست سابق و مدافع قدرتی و پرتعصب پیشین پرسپولیس و ... من در طول 90 ... حسرت ‌مان ...

کانال سوالات لو رفته ی نهم اهواز

پایان حسرت ۱۸ ساله پرسپولیس . ... سه"، در تاریخ لیگ برتر پرسپولیس هیچ گاه برابر ... نبود. یکی از ...

23 . پرسپولیس on Instagram - MulPix

پرسپولیس; Dior abstract luxury ... Coco repost healthy fitness Cute teens kik model 툰 만화 cartoon 카툰 Hand bandage pain اسود المقاسات من ...

حسرت مدیر آبی ها از اینکه پولدار های استقلالی پا …

اخبار اخبار ورزشیحسرت مدیر آبی ... پرسپولیس ... "خادم" ظاهر و باطنش یکی نیست / حقم این نبود ...

نتایج لیگ برتر ایران به همراه تاریخچه - فقط پرسپولیس

... قم سرخپوشان هیچ گاه ... من در پرسپولیس افتادم و نمی ... پرسپولیس و حسرت برد در ...

در گفت‌وگوی مشروح با فارس مطرح شد قاری مدافع …

من با اینکه برایم سخت بود اما هیچ‌گاه اعتراضی ... از او نبود اما من ... حسرت اذان‌گفتن ...

ازدواج کارتن‌خواب و دختر تحصیلکرده در تهران - ایسنا

همین ترس اما سبب کنجکاوی من شد و ... من و آشفتگی روح و روانم نبود. ... هیچ‌گاه امیدم را ...

دالود اهنگ میرسد روزی که بی هم میشویم از مریم جلالی

این رزهامال من ... جراحت " ا ست ویا از حسرت ... تدریس و نوشتن کتاب رغبت چندانی نبود.

فوتبال ایران - footballiran.ir

اما باید بگویم من یک بازیکن حرفه ای هستم و می توانم شرایط جسمانی ام را کنترل کنم اما در عکسی ...

عشق من ! فوتبال - yaddashthayenakhoda.mihanblog.com

... زیرا من گوشم به ... استقلال و پرسپولیس كه مجیدی و ... ندای حسرت و حزن شنیده ...

واکنش پیکان به پیر بودن بازیکنانش

... اساسی از روزهای اول فصل نقل و انتقالات شمشیرها برای تیمی که مجید جلالی در لیگ شانزدهم ...

علی پروین - فقط پرسپولیس و رئال مادرید

اصلاً کاری دست من نبود که ... پرسپولیس افزود: من فکر می ... من هیچ گاه روبروی ...

هوادارن تراکتور سازی تبريز [بایگانی] - صفحه 9 - …

  • 250 POSTS
  • FIRST POST: 10/31/2013

1/10/2015 · دکتر بهنود تو فیسبوکش برد پرسپولیس مقابل ... کرنر شات/ حسرت ... و مشکلی نبود.نکونام بزرگ من ...

تقدیم ب جواد عزیزم - elnaz-j.blogfa.com

آنها همیشه به من لطف داشتند اما حق من این نبود. ... هواداران پرسپولیس من را ... من هیچ‌گاه ...

سوشا مکانی:‌ به کشوری آمدم که مردمش حرف دلشان با …

شما ببینید که تیم‌های شرق آسیا یا غرب آسیا هیچ گاه ... و من عاشقانه پرسپولیس ... نبود | سروش ...

نگاهی دیگر به ... - samadtb60.blogfa.com

تیمی جوان و دونده که تنها یک ستاره در اختیار داشت و آن کسی نبود ... * حسرت غیبتت در ... من با ...

آرش فیگو ...وبلاگ هواداران علی کریمی...

دوبار من از فوتبال خداحافظی کردم با گریه و حسرت ... اش هیچ گاه ... من بحث پرسپولیس در ...

استقلالی ها خودشان رغبت می کنند 4 را نشان دهند؟

... این بار ستاره پرسپولیس فرشاد احمدزاده ... و امثال شما هیچ گاه در بین ... نبود که با ...

ارتش سرخ-سرخ پوشان پایتخت(جلد پنجم) [بایگانی ...

خوب من قصد داشتم ... نبود ما بزنیم :4:.. تاپیك جدید رو تبریك میگم و امیدوارم برد های پرسپولیس ...

پرسپولیس گیل پی سی

x بستن تبلیغات ... سایت تفریحی گیل تاپ ... x بستن تبلیغات

"سهراب انتظاری"

شهاب گردان هم اگر نبود کار پرسپولیس ... اگر من سرمربی پرسپولیس ... «ببینید! ‌اینکه هیچ‌گاه ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 284
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 176
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 490
  • بازدید ماه : 490
  • بازدید سال : 5,453
  • بازدید کلی : 16,775