loading...
خبر ورزشی فوتبال
مدیر بازدید : 32 شنبه 30 مرداد 1395 نظرات (0)

قلعهنویی: شاید اشتباه کردم تراکتور را آسیایی کردم

قلعهنویی: شاید اشتباه کردم ... من قلعهنویی از ... به بعد هم نشده باشد. قلعهنویی در ...

قلعه نویی: شاید من هم اشتباه کردم/ من هم بودم تیم …

شهرام جزایری بازداشت شد+جزییات; صداوسیما به نقل از بی بی سی: شهرام امیری اعدام شد

قلعه نویی: شاید من هم اشتباه کردم | سرمربی …

... شاید من هم اشتباه کردم. ... به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر قلعه نویی در نشست ...

قلعهنویی: شاید اشتباه کردم تراکتور را آسیایی کردم

امیر قلعهنویی گفت که استقلال ... قلعهنویی: شاید اشتباه کردم تراکتور را آسیایی کردم/ باید ...

قلعه نویی: شاید من هم اشتباه کردم - پایگاه خبری …

آخرین اخبار . مهمان، دستبند طلای خود را برای تکمیل جامعة القران اهدا کرد+تصاویر

قلعه‌‌نویی: شاید اشتباه کردم تراکتور را به آسیا …

, قلعه‌‌نویی: شاید اشتباه کردم تراکتور را به آسیا رساندم

من اشتباه کردم، خسرو باید زودتر بازگردد قلعه نویی: …

من اشتباه کردم، خسرو باید ... قلعه نویی: ... تغییراتی دادیم تا هجومی شویم شاید اشتباه من بود.

قلعه‌‌نویی: شاید اشتباه کردم تراکتور را به آسیا …

سرمربی استقلال می‌گوید احمد جمشیدیان در ادامه رقابت‌های لیگ برتر می‌تواند بار زیادی را ...

جام نیوز :: JamNews - قلعه نویی: من اشتباه كردم

قلعه نویی: من اشتباه ... «تغییراتی دادیم تا هجومی شویم شاید اشتباه من بود. ... من اشتباه کردم.

خبرگزاری تسنیم - قلعهنویی: خیلی از بازیکنان …

خبرگزاری تسنیم: سرمربی استقلال گفت: داستان بی‌پولی و مطالبات بازیکنان هم همواره وجود داشته ...

امیر قلعهنویی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

امیر قلعهنویی: ... خود احترام بگذارم و من هم نمی‌توانم با ... مظلوم است، شاید به خاطر اسم ...

مجتبی محرمی؛ در دعوای با قلعه نویی، من اشتباه کردم

مجتبی محرمی؛ در دعوای با قلعه نویی، من اشتباه کردم / فحش های پروین نمک رختکن پرسپولیس بود!,و ...

در دعوای با قلعه نویی، من اشتباه کردم / فحش های …

قلعهنویی: ... در دعوای با قلعه نویی، من اشتباه کردم / فحش های ... را مهار می‌کردم؟ - شاید هم ...

قلعه نویی:اشتباه کردم تراکتور را به آسیا بردم؟

شاید اشتباه کرده‌ایم که ... حتی یک آذری از من راضی باشد ... قلعه نویی:اشتباه کردم تراکتور ...

قلعهنویی نباید به مردم دروغ بگوییم/ برخی اوقات اشتباه کردم

به سایت کانون هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال خوش آمدید. /

الف - قلعهنویی: تیم من ۹ نفره بود

قلعهنویی: تیم من ... به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعهنویی ... سرباز بی‌غیرت نداریم بازیکن شاید ...

محرمی؛ در دعوای با قلعه نویی، من اشتباه کردم / فحش …

... استقلال,باشگاه استقلال,امیر قلعه نویی, ... قلعه نویی، من اشتباه کردم / فحش ... هم حذف شد ...

قلعهنویی: تیم من 9 نفره بود :: ورزش 3

قلعهنویی: تیم من 9 ... بازیکن شاید بتواند با باشگاه‌های دیگر ... من از همه بیشتر اشتباه کردم!

امیر قلعه نویی: سر راه تمرین مسافرکشی می کردم

یک روز امیر قلعه نویی هم ... شاید من از ... چه کسی رو خیلی دوست دارید بگویید که اشتباه کردم ...

قلعهنویی: تیم من 9 نفره بود

قلعهنویی: تیم من 9 ... امیر قلعهنویی در کنفرانس ... بود اما در یک اشتباه بچگانه ...

امیر قلعه نویی: سر راه تمرین مسافرکشی می کردم (2)

یک روز امیر قلعه نویی هم ... شاید من از ... چه کسی رو خیلی دوست دارید بگویید که اشتباه کردم ...

قلعهنویی: شاید جشن ملی را داشته باشیم :: ورزش 3

قلعهنویی: شاید جشن ملی ... گفتند که خسته ایم و من هم گفتم قبول دارم و ... اشتباه کردم ...

امیر قلعه نویی: سر راه تمرین مسافرکشی می کردم (2)

اخبار اخبار ورزشیامیر قلعه نویی: سر راه تمرین مسافرکشی می کردم (2) آخرین اخبار ...

قلعه نویی: خدا کند بلایی که سر من و ژوزه آمد سر …

... به همراه قلعه نویی رهبر مخالفان او ... شاید باور نکنید اما ... من هم برای تیم ملی ...

قلعه نویی: آقای تیموریان! یک روز علیه من مصاحبه …

یکی مثل من هم قرارداد یک ... صحبت‌هایی مطرح کردم. ... که علیه قلعهنویی به کار بردند ...

ParsFootball | پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران - من ...

من اشتباه کردم، خسرو باید زودتر بازگردد | قلعه نویی: ...

قلعه نویی:خیلی از بازیکنان استقلال بیشتر از من

شاید من اشتباه کردم که ... در سال دوم هم آسیایی شود. قلعهنویی درباره اینکه ...

سخنان قلعهنویی درباره نکونام و تراکتور / شاید اشتباه

باز و بسته کردن منو. صفحه نخست; بولتن ۲; اقتصادی; ورزشی ... صفحه نخست. صفحه نخست; سیاسی اقتصادی

انتقادات قلعهنویی پدرانه بود وگرنه به مشکل …

ولی من به غرورم افتخار می‌کنم شاید خیلی‌ها من ... من اشتباه کردم و ... هم من آقای قلعهنویی ...

قلعه نویی: خود من دو هزار اشتباه داشتم

قلعه نویی: خود من ... من قلعه نویی شاید خودم دو هزار اشتباه در ۱۰ سال گذشته داشته باشم اما تلاش ...

خبرگزاری تسنیم - قلعهنویی: مهم نیست دشمنان …

البته باید بگویم من هم قبول ... نخورید اشتباه است. هر جایی که من ... بازی کردم. قلعهنویی ...

قلعه نویی: شاید با 3 مهاجم مقابل پرسپولیس بازی …

قلعه نویی: شاید با 3 مهاجم مقابل ... داوران دنیا نیز اشتباه می ... رکورد من هم حرف ...

Lahzehnama.ir | اعتراف قلعه نویی: برخی اوقات اشتباه کردم ...

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه مجموعه این باشگاه در فصل نقل و انتقالات بهترین ...

صحبت های تند قلعه نویی علیه مجیدی ،خبرنگارعمرو …

قلعهنویی درباره برنامه ... نمی دانم شاید من اشتباه می کنم که این ... حالا هم من می‌گویم خدا ...

خسرو حيدري: خودمــان اشتباه کردیم که زاید گل زد …

سایت هواداران استقلال آبیته دات کام-آقاي قلعه‌نويي در آن برهه حساس شده بود كه شايد ... من اما ...

سقف قراردادها همه را دزد و خلافکار می‌کند/ اشتباه کردم

شاید من هم سال بعد ... من اشتباه کردم به ... وی همچنین در خصوص انتقادات امیر قلعه نویی ...

الف - امیر قلعهنویی: سر راه تمرین مسافرکشی می کردم

اینکه «امیر قلعه نویی» چگونه شد ... در راه تمرین هم مسافرکشی می کردم. ... من هم بعد از این ...

جهان نيوز - قلعهنویی هم می‌خواست پرسپولیسی شود

اتفاقاً خود قلعهنویی می‌خواست به پرسپولیس بیاید. ... قلعهنویی هم می‌خواست پرسپولیسی ...

قلعهنویی: خدا کند بلایی که سر من و ژوزه آمد سر …

قلعهنویی: خدا کند بلایی که سر من و ... حضور در انتخابات سال 84 را شاید بتوان بزرگ‌ترین اشتباه ...

قلعهنویی: خدا کند بلایی که سر من و ژوزه آمد سر …

قلعهنویی: خدا کند بلایی که سر من و ژوزه آمد سر برانکو نیاید

کی روش: درخشان و قلعهنویی استحقاق هیچ جایگاهی را …

... درخشان و قلعهنویی استحقاق هیچ ... من سکوت کردم ولی برخی این ... شاید شما هم سورپرایز ...

تازه‌ترین حرف‌های قلعه نویی: نباید به مردم دروغ …

... های قلعه نویی: نباید به مردم دروغ بگوییم؛ برخی اوقات اشتباه کردم ... هم آقای فتح الله ...

قلعهنویی: خدا کند بلایی که سر من و ژوزه آمد سر …

... به همراه قلعه نویی رهبر مخالفان او ... شاید باور نکنید اما ... من هم برای تیم ملی ...

مصاحبه قلعه نویی بعد از بازی با تراکتورسازی - …

امیر قلعهنویی سرمربی ... هم کمتر بازی کرد. من او را ... دادیم و شاید هم اشتباه کردیم ...

امیر قلعه نویی از زندگی شخصی اش می گوید ، برنامه …

یک روز امیر قلعه نویی هم ... شاید من از ... چه کسی رو خیلی دوست دارید بگویید که اشتباه کردم ...

قلعه نویی: هنوز هم می گویم که قهرمان می شویم، سوت …

قلعه نویی: هنوز هم می گویم که قهرمان می شویم، سوت های اشتباه به ضرر ... امیر قلعه نویی پس از ...

اشتباه کردم در استقلال ماندم

در واقع، اشتباه کردم. ... شاید در بازی رسمی این ناکامی ... قلعه نویی: من با همه وجود دوست دارم ...

واکنش قلعهنویی به اظهارات کروش

شاید باور نکنید اما از خود ... من هم برای تیم ملی آرزوی ... عصبانیت قلعهنویی بابت اشتباه ...

قلعه نویی: من در تیم ملی جوانگرایی کردم، به نام علی …

قلعه نویی گفت: زمانی كه تیم را تحویل دادم در رنكینگ آسیا رتبه اول را در اختیار داشتیم و حتی ...

نیکبخت: پرسپولیسی شدنم اشتباه بود؛ نباید از …

مطمئن باشید اگر قلعه نویی به من ... آن هم قلعه نویی که ... قبول دارم که اشتباه کردم در لج و ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 284
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 102
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 122
  • باردید دیروز : 59
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 122
  • بازدید ماه : 122
  • بازدید سال : 5,085
  • بازدید کلی : 16,407