loading...
خبر ورزشی فوتبال
مدیر بازدید : 37 دوشنبه 01 شهریور 1395 نظرات (0)

قلعه‌نویی: نتیجه نگیریم، من مقصرم

قلعه‌نویی: نتیجه ... نیست و صرفا جهت اطلاع است و مسوولیت محتوا بر ... نتیجه نگیریم، من ...

قلعه‌نویی: نتیجه نگیریم تنها ایرادش من هستم

قلعه‌نویی: نتیجه نگیریم تنها ایرادش من ... نیست و صرفا جهت اطلاع است و مسوولیت محتوا بر ...

قلعه‌نویی: مسوولیت تساوی را بر عهده می‌گیرم/ مانند …

شعار دادن علیه "عباسی" کم لطفی است قلعه‌نویی: مسوولیت ... های من را ... قلعه‌نویی با ...

مذاکره پرسپولیس با قلعه نویی برای مشکل مالی :: …

مذاکره پرسپولیس با قلعه نویی ... اجرایی شد و نتیجه اش برای ... باشگاه من بوده است.

عوامل موثر بر بازار ارز - hjjnxj.com

قلعه‌نویی: مسوولیت نتیجه فردا با من است ; ... پرونده خودروسازان همچنان مفتوح است ; گودرزی: با ...

قلعه‌نویی: تراکتور نتیجه ... - enews.pro

اکونیوز:سران ایران، روسیه و جمهوری آذربایجان که براساس برنامه اعلام شده ماه جاری در باکو ...

قلعه‌نویی: تراکتور نتیجه ... - enews.pro

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: از یارگیری و تمرینات پیش فصل راضی هستم، چهار سال ...

حمایت - نخستین روزنامه حقوقی و قضائی کشور - مسوولیت

برخورد با سردفتران متخلف در موضوع زیر میزی حتمی است ... مذاکره با آمریکا یعنی باز ...

- مسوولیت نتایج بد در آسیا با من است

امیر قلعه‌نویی، سرمربی استقلال ... در نتیجه‌ موثر بود ... نتیجه‌ نگرفتن هم با من است.

قلعه نویی: هدایتی به ما پاداش داده است/ برای فصل …

... تاکنون من بر اساس احساس تکلیف و مسوولیت هر ... قلعه‌نویی با اشاره ... با نتیجه 2 بر ...

دختران ابي پوش - امیر قلعه نویی

امیر قلعه نویی با صدور پیامی ... تلخی است.من حاج خانم را ... بیایی مسوولیت جانت با خودت است ...

قلعه‌نویی: دستیاران من جزو افتخارات استقلال‌‎ هستند

... کادرفنی نداشته است/ تصمیم درباره خداحافظی از فوتبال بر عهده سهراب است ... با کلین شیت ...

مذاکره پرسپولیس با قلعه نویی برای حل مشکل مالی

بعد از عالیشاه نوبت من شد؟ /با ... / در سینما و تئاتر چه خبر است؟ / مرادی، با ... با قلعه نویی ...

قلعه‌نویی تراکتورگونه بازی نکردیم | جستجو | …

... امیر قلعه نویی از من ... قلعه‌نویی: نتیجه‌مان ... سازی با امیر قلعه‌نویی است. ...

شاگردان قلعه نویی - 56

... مربی این فصل قلعه نویی است ... قلعه‌نویی: مسوولیت تساوی را بر ... کاری با من کرد که ...

قلعه‌نویی: امیدوارم در المپیک بهترین نتیجه را …

... قلعه نویی پرتابگر گلستانی تیم ملی دوومیدانی کشورمان که توانست در بلاروس با ثبت ... شده است.

مذاکره پرسپولیس با قلعه نویی برای حل مشکل …

استقلال نیوز - esteghlalnews.blog.ir

تماس با من; ... اگر قرار است آقای قلعه‌نویی ... کم کم معلوم می‌شود که چرا استقلال فصل قبل نتیجه ...

قلعه‌نویی: قدرت تیمی خود را به حریف دیكته می‌كنیم

,قلعه‌نویی: ... بود، چرا كه بازی آخر ما با مالزی است و چینی‌ها باید ... سیگاریِ من است! + ...

سرویس ورزشی - سایت خبری تحلیلی تابناك|اخبار …

... در این فصل بردی نداشته‌ام و امیدوارم فردا در ... تخلف است و من ... با نتیجه ...

دختران ابي پوش - امیر قلعه نویی

امیر قلعه نویی با صدور ... بیایی مسوولیت جانت با خودت است ... شخصی من است و با توجه به ...

استقلال

... برنده دربي فردا با ... نشده است. محمدرضا تقيون با بيان اينکه ... را با من در میان ...

استقلال،امیرقلعه نوعی،عشق

در سه دهه اخیر است؟ من با اکثر این ... قلعه‌نویی: با سرعت ... مراسم است. این جشن فردا شب در ...

فوتبال ایران

الان مسوولیت تیم با من است و من هم ادامه می دهم. مسوولیت نتایج به گردن من است. ... و من مسوولیت ...

قلعه‌نویی: من هم در AFC لابی دارم!/ حرف مورینیو را …

... اخبارورزشی جدید,قلعه‌نویی, ... ورزشیقلعه‌نویی: من هم در ... با سرویس‌های خوب ما را ...

فوری/ قلعه نویی وارد تبریز شد :: سایت خبری، …

استقلال،امیرقلعه نوعی،عشق

... قلعه‌نویی از عزیزان استقلال است. ... نظرها امری طبیعی است که می‌توان با تعامل مدیران عامل ...

کاپ | قلعه نویی:حرف های برانکو روسفیدم کرد/آقای …

... گرفته است. من اگر ... با قلعه نویی اجین ... لجبازی با امیر که نتیجه نگیره 6 ...

اولیویرا:همسرم به ... - samadtb60.blogfa.com

قهرمانی تراکتور مهمتر از آقای گلی من است. مهاجم با ... با تراکتور قلعه نویی ... با نتیجه ...

استقلال قهرمان - آخرین اخبار از مصاحبه های مربیان ...

... «من آن گلبرگ مغرورم که می میرم ز بی آبی / ولی با ذلت و خواری پی شبنم نمی گردم.»

قلعه‌نویی: آجورلو مدیری است که وزن دارد/از یارگیری …

قلعه‌نویی: آجورلو مدیری است که وزن دارد/از یارگیری راضی ... تماس با ما; عناوین ...

فوتبال ایران - footballiran.ir

... قرارداد من 1.4 میلیارد تومان است/ مي ... واضح است کار سختی در بازی فردا ... مسوولیت پذیری شدید ...

حمله شدید تیموریان به قلعه نویی: آسیا فقط علی …

... که با من بسته ... اونم با کسی مثل قلعه نویی ... شود و نتیجه بخش است ولی در ...

فوتبال=استقلال=فرهادمجیدی

در حالی که قرار است فردا ... قلعه نویی با معرفت است و کاش ... او به من گفت قلعه نویی ...

فرکی: به سه چیز باختیم؛ من، بازیکنانم و هوش حریف!

... کادرفنی نداشته است/ تصمیم درباره خداحافظی از فوتبال بر عهده سهراب است ... برگردم، با ...

فوتبال=استقلال=فرهادمجیدی

... من با دوستا جایگاه ... که استقلال با نتیجه یک بر ... قلعه نویی است، با وجود آن که ...

قلعه نویی، حاج صفی را از دست استقلالی ها می قاپد! | …

... استقلالی ها حتی مالیات طلب من را پرداخت ... قلعه نویی، حاج صفی را از دست ... فردا - 2 ساعت ...

حمله تند آندرانیک به قلعه نویی - آسمونی

پاسخ به حرف‌های قلعه‌نویی. ... لازم است یادآوری کنم که با ... هیچ وقت فکر نمی‌کردم با من ...

چه کنیم که در یک گفت‌و‌گوی دشوار حرف ما شنیده شود

... در جلسه با من چقدر ... من است. من نمی‌گویم که شما ... من به این نتیجه‌گیری ...

shervin7.blogfa.com

shervin7.blogfa.com

نه علیپور بلکه بزرگتر از او هم نمی‌تواند من را تهدید …

شاید از همین فردا مشکلم ... است. من مصدوم ... که پشت پرده با قلعه‌نویی داشتی مثلا ...

قلعه نویی:حرف های برانکو روسفیدم کرد/آقای روحانی …

این حرف ها را هم امیر قلعه نویی نزده است. ... یک روز ایشان با من تماس گرفت و ... است/ بازی فردا ...

خـبــرها و تـحــولات بــاشـگاه استقلال: Esteqlal F.C. News ...

... دلشان با اين تيم است. من از ... فردا (يكشنبه) با ... منیعی با قلعه نویی ...

خبر - donya-e-eqtesad.com

... در کارگروهی با مسوولیت وزیر ... است با دنیا در ... قلعه‌نویی:تراکتور نتیجه نگیرد ...

مرداد 1391 - آبــــی روشــ ـن عشـــــق

قلعه‌نویی مسوولیت فنی تیم ... نفت تهران با نتیجه 2 ... اند و قرار است كه من با حضور در ...

مرداد 1390 - TABRIZ SPORT - Blogfa

... مرود بازي فردا با تيم ... این فصل با قلعه نویی و تیم ... است داور بازی نتیجه با بر ...

نظر شما چیست؟ / قلعه‌نویی باید به استقلال برگردد؟

نظر شما چیست؟ / قلعه‌نویی باید به استقلال برگردد؟

پایگاه هواداران استقلال

تا قبل از اینکه فابیو قهر کند او مسوولیت ... سوال من این است که با یک ... ای با قلعه نویی ...

ورزش در ایران - 123varzesh.blogfa.com

قلعه نویی اظهار داشت ... تیم من است و باید از حقیقی و ... می کرد موفق شد با نتیجه قاطع 79 بر 37 ...

اخبار فوتبال ایران

... استقلال متعلق به قلعه نویی است نه ... مال من است و با یک باخت ... اول با نتیجه تساوی ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 284
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 45
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 110
  • باردید دیروز : 59
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 110
  • بازدید ماه : 110
  • بازدید سال : 5,073
  • بازدید کلی : 16,395