loading...
خبر ورزشی فوتبال
مدیر بازدید : 29 دوشنبه 01 شهریور 1395 نظرات (0)

از شکست بارسلونا تعجب کردم | 55 آنلاین

از شکست بارسلونا تعجب کردم. ... آنچلوتي از شکست بارسلونا تعجب کرد اما اعلام کرد اتفاقات عجيب ...

بارسلونا مقابل والنسیا شکست خورد | جستجو در …

نتایج جستجوی عبارت بارسلونا مقابل والنسیا شکست خورد از بین ... کاروان بارسلونا پس از شکست ...

آنچلوتي دي ماريا سبک بازي متفاوتي داشت | جستجو …

آنچلوتي دي ماريا سبک ... ب، دی ماریا که یکی از ارکان اصلی دهمین قهرمانی رئال در اروپا بود ...

والدس: آنچلوتی در مورد کاسیاس اشتباه کرد :: ورزش 3

... ، دروازه بان بارسا، معتقد است که کارلو آنچلوتی در مورد استفاده از ... تعجب کردم. ... شکست ...

ذکری بسیار قوی عجیب | جستجو | وبلاگ 24

... از شکست بارسلونا تعجب کردم ... از شکست بارسلونا تعجب کردم آنچلوتي: از شکست بارسلونا تعجب ...

بارسلونا گرانادا بارسا بازی نیمار رسید پایان رسید | …

بارسلونا گرانادا بارسا بازی نیمار رسید پایان رسید از بین کلیه ... از گل های بارسلونا ...

رونالدو: ممکن است روزي براي بارسلونا بازي کنم

ما بعد از شکست برابر بارسلونا پنج ... اوايل که به رئال آمده بود فکر مي‌کردم آدم ... آنچلوتي ...

کریستیانو رونالدو - اخبار

او پس از فرگوسن، آنچلوتي را ... کردم. خواستم بمیرم از ... پيش از شکست مقابل بارسلونا ...

پادشاه لئو - بارسلونا - kinglionel.blogfa.com

... بارسلونا از روسل ... از آن 2 شکست متوالی ... بارسلونا را انتخاب کردم.اين ...

اخبار بازیکنان و تیم های بزرگ - رئال مادرید

نامه شما را دریافت کردم و از سخنان ... آنچلوتي با تمجيد از گرت ... بعد از برد 0-2 بارسلونا ...

کریستیانو رونالدو - عکس رونالدو

اگر تعجب کردم، به ... آنچلوتي افزود:هيچکس از تيم ... پیش از شکست مقابل بارسلونا ...

هواداران رئال مادرید - رئال مادرید

... "خارج شدن اوزيل از فهرست آنچلوتي نوعي ... مي‌کردم حتي ... مادرید و بارسلونا ...

آنچلوتی در تقابل با رئال بازی را تحت کنترل داشتیم

سرمربی سابق رئال مادرید بعد از مدتها سکوت خود را شکست و از ... بارسلونا ... آنچلوتي از ...

اخبار روز فوتبال

من تعجب کردم که چرا در ... آنچلوتي اگر ... در لاليگا مسي از بارسلونا با 50 گل رده نخست ...

اومدن من به ایران مثل این حباب می مونه!!!!! | طرفداری

... تعجب کردم! ... خود از منچستریونایتد را شکست گواردیولا در منچسترسیتی؛ بارسلونا و ...

وبلاگ هواداران پائولوی کبير

در همين حال كارلو آنچلوتي هم موفق ... که بعد از شکست ۳-۰ ... حسابی تعجب کردم اخه چنين ...

رئال مادرید 1-0 بایرن مونیخ × نیمه نهایی لیگ …

  • 53 POSTS
  • FIRST POST: 4/16/2014

4/25/2014 · بعدشم مال رئال هستیم نه بارسلونا که هفت تا بخوریم:24: c ... بعید میدونم رئال از پس بایرن بر بیاد

92/02/22 - 92/02/31 - کریستیانو رونالدو

... 86.7، پس از بارسلونا در ... کارلو آنچلوتي از پاري سن ... پس از شکست در فینال ...

بهترین تیم دنیا|بارسلونا|خبرهای ورزشیجدید ترین …

ستاره آرژانتینی بارسلونا به زندان نمی‌رود :: ستاره آرژانتینی بارسلونا به زندان نمی‌رود ...

اخبار بازیکنان و تیم های بزرگ - رونالدو

... آنچه تعجب ... آنچلوتي با تمجيد از گرت ... می کردم وهمین حالا هم قبل از ...

پيروزي بارسلونا مقابل رئال مادريد در برنابئو

اخبار بارسلونا باشگاه بارسلونا تیم فوتبال ... عصبانیت شدید برانکو از انتشار مبلغ ...

رئال و بارسا نمی‌توانند در لیگ ‌برتر حکومت کنند

او همین چند وقت پیش بعد از ... بارسلونا گفته بود: «شاید عاقلانه‌تر بود در لیگی کار می‌کردم ...

مطالب قدیمی‌تر - فوتبال 7

... شدند بارسلونا را شکست دهند. از سوي ... اما تعجب من از این ... و از 6 سالگی با او کار کردم.

کریستیانو رونالدو-رونالدو-رئال مادرید-cr

... اما تعجب کردم که از من ... کارلو آنچلوتي افزايش دهند و از ... از بارسلونا در ...

چلسی - chelsea2009.blogfa.com

چلسی توانست رکورد شکست ... آنچلوتي که از ... باشگاه بارسلونا در بیش از 70 دیدار ...

خواندنی سیاسی و حوادث - پربیننده ترین اخبار در روز …

فرار برزيل از شکست ... به جاي بارسلونا از ... از حرف هاي مولر تعجب کردم. حمايت رودگوليت از ...

وبلاگ تیم همیشه قهرمان آ.ث.میلان ایتالیا

بارسلونا هم احتمالا از هم ... آنچلوتىاز پيپو در ... میلان بعد از این شکست با ...

کمپ نو - fcb-amir.blogfa.com

... زنده باد بارسلونا ... ها پس از شکست ... ب مسی بود ک در کمال تعجب مسی توپو کوبوند به ...

جام پارسی - jameparsi.ir

جانشین پوگبا از بارسلونا ... بعد از شکست استقلال برابر ... کارلو آنچلوتي روز گذشته در ...

خبرنامه فرهنگی ورزشی اجتماعی پسرطلایی - جهان …

... تيمش را در دقيقه 90 از شکست ... (تعجب نکنید، درش ... سالی ۲۱ میلیون یورو از بارسلونا ...

دوست داران علی کریمی و رئال مادرید - رئال مادرید

... در هر فصل از بارسلونا ... کرد که حضور آنچلوتي در رئال باعث ... بود، تعجب کردم.

رومنیگه: آنچلوتی کیفیت لازم برای ادامه موفقیت …

او می داند که چگونه با ستارگان فوتبال رفتار کند و از تیم ... او در بارسلونا ... تعجب کردم اگر ...

خبرنامه فرهنگی ورزشی اجتماعی پسرطلایی

... تا در ميان تعجب اکثر ... بارسلونا دفاع از عنوان ... صدام، بعد از شکست استراتژی ...

هواداران رئال مادرید

به گزارش خبرگزاری مهر، بیل در شکست 3 بر صفر ... از فهرست آنچلوتي نوعي ... مي‌کردم حتي ...

مطالب قدیمی‌تر - اخبار روز فوتبال

لچه هم که اميد اندکي براي بقا داشت با شکست ... از باشگاه بارسلونا ... از کارلو آنچلوتي ...

www.jameparsi.ir

عناوین روزنامه های ورزشی ,نیم صفحه اول روزنامه های ورزشی ,تیتر روزنامه های ورزشی,اخبار ...

کهکشانی ها - زندگی نامه ی بازیکنان

... بسیاری را شکست (از جمله ... تمرين کردم. بعد از صعود پارما ... بارسلونا از او دعوت ...

فوتبال دوستان - football-fans.persianblog.ir

بعد از شکست مقابل بایرن ... را از خودم زیاد کردم. ... هم در خود توان شکست بارسلونا را ...

این جا همه چی درهمه - fansfv9.blogfa.com

بارها در اين خصوص صحبت کردم، راستش ... تعجب از صحبت‌هاي ... پس از شکست دو بر یک ...

GSM - tareqh-ahmadi.blogfa.com

رئال مادريد که در شش بازي اخير خود مقابل بارسلونا 5 شکست ... از نگهبانان از تعجب ... آنچلوتي هم ...

|CFC| شیرهای آبی لندن |CFC|

... تیلور آنها را از شکست نجات داد و ... از بارسلونا به ... او قبل از بازی ملی صحبت کردم. ...

فوتبال 7 - football-seven.blogfa.com

من تعجب کردم چون از نظر فنی ... اما ضربه آخر را بارسلونا از وفاداری ... پس از شکست تیمش مقابل ...

آنچلوتی در تقابل با رئال بازی را تحت‌ کنترل داشتیم

بازي که با حضور سه بازيکن از ... تقابل آنچلوتي سرمربی بایرن مونیخ با تیم سابق خود در این ...

لیست بیست سرمربی بر‌تر جهان + عکس

... دارد در ميان تعجب همگان تيمش ... آنچلوتي. ... هاي آز آلکامار ، بارسلونا ، بايرن ...

کریستیانو رونالدو - cr7-cronaldo.blogfa.com

پرز بعد از عملی کردن وعدهٔ خود مبنی بر انتقال فیگو از بارسلونا ... از آنچلوتي ... از شکست بد ...

Cristiano Ronaldo

اما پس از آن هنگامی که یونایتد را ترک کردم ... باعث تعجب خیلی از افراد ... آنچلوتي در ...

ورزش | Sport

... پير براي فرار از شکست سخت ... مي‌کردم از من انتقاد ... آنچلوتي از عملکرد ...

آخرین اخبار از حواشی و نقل و انتقالات بارسلونا در …

سرمربي تيم فوتبال بارسلونا پس از شکست در ديدار رفت ... فکر می‌کردم دو بر صفر یا سه بر صفر ...

مرداد 1392 – fans fv 9 – این جا همه چی درهمه!!!!!!!!!!!!!!!!

محسن بنگر پس از شکست يک بر ... تعجب ملي پوشان ... بارسلونا فشارها از دو طرف را ...

فوتبال باشگاهی در انگلستان | فصل 2010-2011 …

منم خودم تعجب کردم اما مطالب را ... کارلو آنچلوتي در ... بار در سال 2008 پس از شکست مقابل ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 284
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 45
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 59
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 75
  • بازدید ماه : 75
  • بازدید سال : 5,038
  • بازدید کلی : 16,360